Pora obiadowa z Tymbarkiem to nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications.
„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność.
30 sec. spot reklamowy został tak opracowany, aby przede wszystkim sprawiać przyjemność oglądającym go widzom. Wartym podkreślenia jest fakt, że wszystkie owoce, które zostały wykorzystane podczas przygotowywania materiału są prawdziwe.
„Chcieliśmy uniknąć stworzenia kolejnego schematycznego spotu z nieziemsko szczęśliwą rodziną okupującą stół przez 30 sekund. Dlatego w naszym koncepcie sięgnęliśmy po nietypowe skojarzenie i pokazaliśmy deszcz naturalnych owoców. Tak powstała symboliczna wizja pory obiadowej, w czasie której najobficiej leje się napój Tymbark Wiśnia-Jabłko.” – powiedział team Kreatywny Łukasz Gromkowski i Agnieszka Soczewka.
Kampania realizowana jest we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.