Portal Kultury Miejskiej pora.pl rozpoczyna akcję „Teraz MY oceniamy!” w ramach której użytkownicy serwisu mogą wystawiać oceny miejscom takim jak restauracje, kawiarnie, kluby czy dyskoteki. Głównym elementem akcji są charakterystyczne naklejki, dzięki którym internauci mogą wyrażać swoje opinie na temat wybranych miejsc.
Portal pora.pl jest internetowym przewodnikiem po życiu miast, który nie tylko dostarcza aktualnych informacji, ale także tworzy społeczność ludzi żyjących życiem miasta i dzielących się z innymi wiedzą o tym co się wokół nich dzieje. Akcja „Teraz MY oceniamy!” pozwala na wyrażenie swojego zdania nie tylko w wymiarze wirtualnym, ale i w świecie realnym. Opiera się na koncepcji popularnych wśród młodych ludzi naklejek, które można umieszczać w odwiedzanych przez siebie miejscach. Naklejek są dwa rodzaje. Zielone oznaczają, że „To miejsce JEST OK – poleca pora.pl”; czerwone wskazują, że „To miejsce nie jest OK – odradza czytelnik pora.pl”.
Zielona naklejka ma być dla innych zachętą do odwiedzenia danego miejsca, a czerwona przestrogą. W akcji może wziąć każdy, kto chce mieć możliwość wyrażenia swojego zdania. Każdy użytkownik pora.pl może za pośrednictwem serwisu wypełnić specjalny formularz i zamówić bezpłatny zestaw naklejek. Zostaną mu one wysłane pocztą.
„Dlaczego warto wziąć udział w akcji? Bo nie warto być biernym, kiedy ma się okazję coś zmienić, pokazać czerwoną kartkę tym, którzy zapomnieli o klientach lub promować tych, którym na nich zależy. Pora.pl to społeczność ludzi, którzy dzielą się z innymi wiedzą o tym, co wartościowego dzieje w mieście. Nie tylko w dużym, ale także w tym mniejszym. Wszystkich, którzy byli, ocenili i przykleili zachęcamy do podzielenia się swoimi uwagami na www.pora.pl. Niech inni wiedzą, które miejsce JEST OK, a które NIE JEST” – mówi Kamil Telejko z serwisu Pora.pl.
Kilka tygodni przed rozpoczęciem właściwej akcji przeprowadzony został teaser, w ramach którego popularne wśród młodych ludzi restauracje, kawiarnie i puby Warszawy odwiedzili wysłannicy pora.pl. Ich zadaniem było pozostawienie w widocznych miejscach zestawów naklejek wraz z instrukcją obsługi.
Akcji „Teraz MY Oceniamy” towarzyszy kampania reklamowa w Radiostacji. Składają się na nią dwa spoty radiowe skierowane do młodych, bywających w wielu miejscach ludzi – takich, dla których gra Radiostacja. Oprócz tego na stronach WWW dodatku Gazety Wyborczej „Co jest grane” emitowana jest reklama serwisu pora.pl.
Wpisy promowane
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
- Jak dokonać odpowiedniego wyboru? Pośrednictwo kredytowe na miarę naszych oczekiwań!Decyzja dotycząca zaciągnięcia kredytu nie należy do najłatwiejszych. Zwłaszcza jeśli nie posiadamy odpowiedniej wiedzy w tym zakresie. W takiej sytuacji, ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.