Portal Kultury Miejskiej pora.pl rozpoczyna akcję „Teraz MY oceniamy!” w ramach której użytkownicy serwisu mogą wystawiać oceny miejscom takim jak restauracje, kawiarnie, kluby czy dyskoteki. Głównym elementem akcji są charakterystyczne naklejki, dzięki którym internauci mogą wyrażać swoje opinie na temat wybranych miejsc.
Portal pora.pl jest internetowym przewodnikiem po życiu miast, który nie tylko dostarcza aktualnych informacji, ale także tworzy społeczność ludzi żyjących życiem miasta i dzielących się z innymi wiedzą o tym co się wokół nich dzieje. Akcja „Teraz MY oceniamy!” pozwala na wyrażenie swojego zdania nie tylko w wymiarze wirtualnym, ale i w świecie realnym. Opiera się na koncepcji popularnych wśród młodych ludzi naklejek, które można umieszczać w odwiedzanych przez siebie miejscach. Naklejek są dwa rodzaje. Zielone oznaczają, że „To miejsce JEST OK – poleca pora.pl”; czerwone wskazują, że „To miejsce nie jest OK – odradza czytelnik pora.pl”.
Zielona naklejka ma być dla innych zachętą do odwiedzenia danego miejsca, a czerwona przestrogą. W akcji może wziąć każdy, kto chce mieć możliwość wyrażenia swojego zdania. Każdy użytkownik pora.pl może za pośrednictwem serwisu wypełnić specjalny formularz i zamówić bezpłatny zestaw naklejek. Zostaną mu one wysłane pocztą.
„Dlaczego warto wziąć udział w akcji? Bo nie warto być biernym, kiedy ma się okazję coś zmienić, pokazać czerwoną kartkę tym, którzy zapomnieli o klientach lub promować tych, którym na nich zależy. Pora.pl to społeczność ludzi, którzy dzielą się z innymi wiedzą o tym, co wartościowego dzieje w mieście. Nie tylko w dużym, ale także w tym mniejszym. Wszystkich, którzy byli, ocenili i przykleili zachęcamy do podzielenia się swoimi uwagami na www.pora.pl. Niech inni wiedzą, które miejsce JEST OK, a które NIE JEST” – mówi Kamil Telejko z serwisu Pora.pl.
Kilka tygodni przed rozpoczęciem właściwej akcji przeprowadzony został teaser, w ramach którego popularne wśród młodych ludzi restauracje, kawiarnie i puby Warszawy odwiedzili wysłannicy pora.pl. Ich zadaniem było pozostawienie w widocznych miejscach zestawów naklejek wraz z instrukcją obsługi.
Akcji „Teraz MY Oceniamy” towarzyszy kampania reklamowa w Radiostacji. Składają się na nią dwa spoty radiowe skierowane do młodych, bywających w wielu miejscach ludzi – takich, dla których gra Radiostacja. Oprócz tego na stronach WWW dodatku Gazety Wyborczej „Co jest grane” emitowana jest reklama serwisu pora.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.