Portal Kultury Miejskiej pora.pl rozpoczyna akcję „Teraz MY oceniamy!” w ramach której użytkownicy serwisu mogą wystawiać oceny miejscom takim jak restauracje, kawiarnie, kluby czy dyskoteki. Głównym elementem akcji są charakterystyczne naklejki, dzięki którym internauci mogą wyrażać swoje opinie na temat wybranych miejsc.
Portal pora.pl jest internetowym przewodnikiem po życiu miast, który nie tylko dostarcza aktualnych informacji, ale także tworzy społeczność ludzi żyjących życiem miasta i dzielących się z innymi wiedzą o tym co się wokół nich dzieje. Akcja „Teraz MY oceniamy!” pozwala na wyrażenie swojego zdania nie tylko w wymiarze wirtualnym, ale i w świecie realnym. Opiera się na koncepcji popularnych wśród młodych ludzi naklejek, które można umieszczać w odwiedzanych przez siebie miejscach. Naklejek są dwa rodzaje. Zielone oznaczają, że „To miejsce JEST OK – poleca pora.pl”; czerwone wskazują, że „To miejsce nie jest OK – odradza czytelnik pora.pl”.
Zielona naklejka ma być dla innych zachętą do odwiedzenia danego miejsca, a czerwona przestrogą. W akcji może wziąć każdy, kto chce mieć możliwość wyrażenia swojego zdania. Każdy użytkownik pora.pl może za pośrednictwem serwisu wypełnić specjalny formularz i zamówić bezpłatny zestaw naklejek. Zostaną mu one wysłane pocztą.
„Dlaczego warto wziąć udział w akcji? Bo nie warto być biernym, kiedy ma się okazję coś zmienić, pokazać czerwoną kartkę tym, którzy zapomnieli o klientach lub promować tych, którym na nich zależy. Pora.pl to społeczność ludzi, którzy dzielą się z innymi wiedzą o tym, co wartościowego dzieje w mieście. Nie tylko w dużym, ale także w tym mniejszym. Wszystkich, którzy byli, ocenili i przykleili zachęcamy do podzielenia się swoimi uwagami na www.pora.pl. Niech inni wiedzą, które miejsce JEST OK, a które NIE JEST” – mówi Kamil Telejko z serwisu Pora.pl.
Kilka tygodni przed rozpoczęciem właściwej akcji przeprowadzony został teaser, w ramach którego popularne wśród młodych ludzi restauracje, kawiarnie i puby Warszawy odwiedzili wysłannicy pora.pl. Ich zadaniem było pozostawienie w widocznych miejscach zestawów naklejek wraz z instrukcją obsługi.
Akcji „Teraz MY Oceniamy” towarzyszy kampania reklamowa w Radiostacji. Składają się na nią dwa spoty radiowe skierowane do młodych, bywających w wielu miejscach ludzi – takich, dla których gra Radiostacja. Oprócz tego na stronach WWW dodatku Gazety Wyborczej „Co jest grane” emitowana jest reklama serwisu pora.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.