Bankier.pl – notowana na GPW w Warszawie spółka prowadząca internetowy portal finansowy podwyższyła dziś prognozy finansowe na 2006 rok. Zysk netto zgodnie z założeniami zarządu ma wynieść ponad milion złotych, czyli o 50% więcej niż prognozowany uprzednio i ponad trzy razy więcej niż w 2005 roku.
W prospekcie emisyjnym z czerwca br. zakładany poziom zysku netto na 2006 rok był ponad dwukrotnie większy niż wypracowany w 2005 roku i wynosił 710 tys. złotych. Analizując wypracowane do tej pory przez spółkę wyniki finansowe, a także poddając ocenie realizowane przedsięwzięcia portal Bankier.pl zdecydował się podnieść prognozę zysku netto na 2006 rok o 50% do poziomu 1,06 mln złotych.
Bardzo nas cieszy, że uda się zrealizować plany dotyczące dynamicznego wzrostu przychodów, szczególnie w kontekście tego, iż baza tego wzrostu była bardzo wysoka. Trzeba pamiętać, że w 2005 roku w stosunku do 2004 przychody Bankier.pl skoczyły o prawie 90%. Jesteśmy tym bardziej zadowoleni, że udaje się je generować przy niższych niż zakładaliśmy nakładach, co pozwala nam na podniesienie prognozy zysków – mówi prezes spółki Tomasz Jażdżyński.
Bankier.pl S.A. utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju prowadzonego przez siebie portalu. W I połowie 2006 roku zanotował on 60% wzrost liczby użytkowników, osiągając poziom 850 tys. odwiedzających osób miesięcznie. Użytkownicy Bankier.pl generują średnio ponad 16 milionów odsłon miesięcznie (źródło: Megapanel PBI/Gemius, I-VI 2006, kategoria: Biznes, Finanse, Prawo). Świadczy to o jakości i rzetelności dostarczanych informacji, a także o dużej popularności portalu wśród osób zainteresowanych tematyką finansową. Udana emisja akcji, przeprowadzona w czerwcu br., pozwala spółce na realizację projektów mających na celu umocnić ją na polskim rynku internetowym. Bankier.pl zapowiadał, iż będzie to zarówno organiczna rozbudowa posiadanych serwisów jak i przejęcia innych podmiotów.
Bankier.pl szybko się rozwija. Udana emisja akcji pozwala nam realizować szeroko zakrojone plany. Już w najbliższym czasie poinformujemy o pierwszych konkretach – dodaje Prezes Tomasz Jażdżyński.
Portal jeszcze w IV kwartale 2006 roku planuje finalizację kilku realizowanych obecnie projektów i rozmów z partnerami, które będą miały bezpośredni wpływ na jego dalszy dynamiczny rozwój.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.