Portal internetowy dla prawdziwych kibiców

Pod adresem www.portalkibica.pl uruchomiono serwis internetowy w całości poświęcony tematyce kibicowania. Portal umożliwia fanom drużyn piłkarskich oraz innym zainteresowanym poznanie bieżących wiadomości o tym, co dzieje się w klubach i na stadionach całego świata.

Serwis portalkibica.pl został wykonany przez Agencję interaktywną EURA7 na zlecenie wydawnictwa Andersen Press Sp z o.o.. Portal ma informować na bieżąco o tym, co ciekawego dzieje się w świecie piłki nożnej. Co ciekawe, w serwisie w ogóle nie będą podawane wyniki meczów piłkarskich. Starcia ligowe przedstawione zostaną poprzez zestawienia frekwencji, co w połączeniu z galeriami zdjęć i konkretnymi, ciekawymi treściami ma w pełni oddawać atmosferę na trybunach i wokół nich. Na duży plus wyróżnia się umożliwienie fanom klubów piłkarskich zamieszczania indywidualnych komentarzy dotyczących publikowanych informacji.

– Futbolowi kibice przeważnie wykazują bardzo duże zainteresowanie wszystkim co wiąże się z funkcjonowaniem drużyn, których są fanami. Budżety klubów liczy się w milionach, miasta na stadiony wydają jeszcze więcej. Mecze piłkarskie to największe imprezy masowe świata. Te tematy zawsze ustępowały miejsca wydarzeniom na murawie, a interesują kibiców. Powstanie serwisu portalkibica.pl jest odpowiedzią na sygnały płynące z rynku. Jak widać recesja nie dotknęła miłości do piłki. – podsumowuje Michał Karaś, Redaktor Naczelny serwisu portalkibica.pl.

Internetowe media piłkarskie oprócz kanałów przepływu informacji, stanowią jednocześnie jedne z najbardziej efektywnych kanałów promocji futbolu. Transmisje meczów piłkarskich online, serwisy ukazujące piłkę nożną z perspektywy kibiców, społeczności futbolowych fanów – to przykłady zarówno efektywnych kanałów informacji, jak również skutecznych narzędzi reklamowych.

– Portalkibica.pl ma odpowiedni potencjał do podejmowania w nim działań z zakresu marketingu i PR. Za jego pośrednictwem kluby i organizacje piłkarskie mają możliwość precyzyjnego, bezpośredniego dotarcia do grup docelowych skupionych w społeczności kibiców. Może to przyczynić się do wzrostu skuteczności działań z zakresu marketingu i PR, co zwykle powoduje zwiększenie stopy zwrotu z inwestycji (ROI). – komentuje Natalia Głąbik, Project Manager Agencji interaktywnej EURA7

www.portalkibica.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top