Portfele Roku 2002 dla mBanku

Opublikowano: 15 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

mBank – detaliczne ramię BRE Banku SA, otrzymał Portfele Roku 2002 – nagrody przyznawane przez edycję polską miesięcznika BusinessWeek.

mBank zwyciężył aż w dwóch z sześciu kategorii, został wyróżniony jako Instytucja Finansowa Roku 2002, natomiast eKONTO – podstawowy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w mBanku zwyciężył w kategorii Produkt Bankowy-Detaliczny.

mBank został uznany za Instytucję Finansową Roku 2002 ze względu na wysoką dynamikę pozyskiwanych Klientów i depozytów oraz wysokie oprocentowanie rachunków rozliczeniowych i oszczędnościowych. W uzasadnieniu czytamy m.in.: „Porównując mBank z bezpośrednimi konkurentami, docenić trzeba przede wszystkim ofertę i dynamikę działania. (…) Przebojem mBank wdarł się na rynek w 2000 roku, oferując znacznie wyższe oprocentowanie środków na rachunku bieżącym niż inne banki. Potem swoją pozycję umocnił niskimi kosztami prowadzenia rachunku. Stara się być zawsze krok przed konkurencją.”

Rachunek eKONTO zwyciężył w kategorii Produkt Bankowy-Detaliczny. Redakcja miesięcznika BusinessWeek wyróżniła produkty i usługi, które pozwoliły Klientom zarobić najwięcej, były najwygodniejsze w użyciu i nowatorskie. eKONTO zostało nagrodzone m.in. za bardzo wysokie oprocentowanie, porównywalne z lokatami terminowymi, dostępność do rachunku o każdej porze z dowolnego miejsca na świecie za pomocą Internetu, telefonu stacjonarnego i komórkowego (WAP i SMS) oraz bezpłatnie wydawaną do rachunku kartę Visa Electron.

Sylwester KozakPortfele Roku 2002 dla mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.