Burger King kusi użytkowników serwisu społecznościowego Facebook zaskakującą ofertą: usuń dziesięć osób z listy znajomych, a w zamian dostaniesz kupon na Whoppera.
Burger King na stronie www.whoppersacrifice.com udostępnił amerykańskim użytkownikom portalu Facebook aplikację, dzięki której mogą oni otrzymać kupon na darmowego burgera Whopper, pod warunkiem, że usuną 10 osób z listy swoich znajomych. Każda osoba, usunięta za pośrednictwem aplikacji Burger King, jest informowana, że właśnie została „poświęcona” dla Whoppera. Ponadto, otrzymuje linka do strony, z której może pobrać aplikację. Natomiast osoba usuwająca znajomego ze swojej listy widzi komunikat: „Lubiłeś – imię usuwanego znajomego – Kochasz Whoppera”, a zdjęcie usuwanej osoby jest trawione przez ogień.
Jak informuje licznik na stronie Whopper Sacrifice, już ponad 184 tysiące znajomych zostało „poświęconych” dla Whoppera.
Kampania promocyjna „Whopper Sacrifice”, podobnie jak dwie wcześniejsze (Zapach „Flame” od Burger Kinga oraz Whopper Virgins), wywołała wiele skrajnych komentarzy i ocen. Została przygotowana przez agencję Crispin Porter+Bogusky.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.