Od marca bieżącego roku, pod adresem mediamarkt.pl można oglądać nowy serwis sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju.
„Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o firmie, zainteresowanie internautów naszą ofertą i zachęcenie ich do odwiedzenia naszych sklepów. O naszym wyborze zdecydowało duże doświadczenie, imponujące portfolio i kreatywne propozycje zespołu OS3 multimedia. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych prac agencji nad serwisem. Planujemy nawiązanie stałej współpracy z firmą OS3” powiedziała OS3 multimedia odpowiedzialna za serwis internetowy MediaMarkt.
„Tworząc ten serwis chcieliśmy, aby zgodnie z założeniami sieci MediaMarkt, łączył on w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i rozrywkową, dlatego poza danymi dotyczącymi samych marketów, strona oferuje internautom e-kartki, wygaszacze ekranu oraz listy przebojów – najpopularniejsze płyty, gry, filmy DVD, a także propozycje najnowszego sprzętu dostępnego w MediaMarkt. Nie jest wykluczone, że w najbliższym czasie ta sekcja serwisu zostanie rozbudowana i już wkrótce internauci będą mieli możliwość odsłuchania fragmentów utworów z płyt dostępnych w marketach.” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Od strony graficznej serwis jest spójny ze wszystkimi innymi materiałami promocyjnymi firmy. Założeniem MediaMarkt jest zachowanie rozpoznawalnego i charakterystycznego wizerunku, co pociąga za sobą znaczne obostrzenia i standardy, które dotyczą również strony internetowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.