Od marca bieżącego roku, pod adresem mediamarkt.pl można oglądać nowy serwis sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju.
„Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o firmie, zainteresowanie internautów naszą ofertą i zachęcenie ich do odwiedzenia naszych sklepów. O naszym wyborze zdecydowało duże doświadczenie, imponujące portfolio i kreatywne propozycje zespołu OS3 multimedia. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych prac agencji nad serwisem. Planujemy nawiązanie stałej współpracy z firmą OS3” powiedziała OS3 multimedia odpowiedzialna za serwis internetowy MediaMarkt.
„Tworząc ten serwis chcieliśmy, aby zgodnie z założeniami sieci MediaMarkt, łączył on w sobie zarówno funkcję informacyjną, jak i rozrywkową, dlatego poza danymi dotyczącymi samych marketów, strona oferuje internautom e-kartki, wygaszacze ekranu oraz listy przebojów – najpopularniejsze płyty, gry, filmy DVD, a także propozycje najnowszego sprzętu dostępnego w MediaMarkt. Nie jest wykluczone, że w najbliższym czasie ta sekcja serwisu zostanie rozbudowana i już wkrótce internauci będą mieli możliwość odsłuchania fragmentów utworów z płyt dostępnych w marketach.” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Od strony graficznej serwis jest spójny ze wszystkimi innymi materiałami promocyjnymi firmy. Założeniem MediaMarkt jest zachowanie rozpoznawalnego i charakterystycznego wizerunku, co pociąga za sobą znaczne obostrzenia i standardy, które dotyczą również strony internetowej.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.