Powstał polski e-book o Instagram

Opublikowano: 8 czerwca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

O Instagram pisaliśmy niedawno w kontekście przejęcia przez Facebooka oraz o pojawieniu się aplikacji na Androida. Czy coś jeszcze użytkownicy powinni wiedzieć?

Agencja faceADDICTED przygotowała e-booka dla użytkowników, którzy chcieliby prowadzić profile nie tylko prywatne, ale również firmowe.

Powstał polski e-book o Instagram 1Oczy całego świata zwróciły się w stronę Instagramu w momencie jego zakupu przez Facebooka. Niebagatelna kwota miliarda dolarów zmusiła nas do zastanowienia się, czemu społecznościowy gigant zainwestował tyle pieniędzy w aplikację uważaną powszechnie za zabawkę dla hipsterów. W naszym e-booku znajdziecie nie tylko analizę sukcesu Instagramu, lecz również wskazówki, jak można wykorzystać go do celów marketingowych oraz opis case’ów. Pokazujemy, jak za pomocą tej niewielkiej aplikacji można zbudować narrację o marce i dlaczego warto to robić. Nie jest to jednak publikacja jedynie dla branżystów, lecz dla każdego zainteresowanego tym, co w social media piszczy – podkreśla Aleksandra Kwiatkowska, Community Manager w faceADDICTED.

W samym e-booku, poza poradami, znajdziemy również ciekawe informacje o samym Instagramie, np. dowiemy się kiedy serwis przekroczył próg miliona użytkowników.

Po przejęciu przez Facebooka wielu użytkowników zrezygnowało z Instagram na rzecz innych rozwiązań. faceADDICTED również wskazuje rozwiązania, które pozwalają w prosty sposób dzielić się zdjęciami. Autorzy dotarli również do case study Forda Fiesty. Aldo i Levi’s.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną wersją e-booka, którego możecie pobrać z naszej strony.

Sylwester KozakPowstał polski e-book o Instagram

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.