Poznaj książki, które warto przeczytać!

Na rynek wydawniczy trafia coraz więcej książek poświęconych e-biznesowi. Które pozycje są naprawdę wartościowe, które warte są czasu i przeczytania oraz wydanych pieniędzy? Dla tych, którzy nie wiedzą co wybrać, portal e-biznes.pl i wydawnictwo internetowe „Złote Myśli” przygotowały niespodziankę – e-book będący kompilacją recenzji książek, które ukazały się w portalu w roku 2006.
E-book zawiera najciekawsze recenzje książek biznesowych, jakie ukazały się w serwisie e-biznes.pl w roku 2006. Z pewnością przyda się każdemu, kto ma problem z wyborem literatury specjalistycznej z bardzo bogatej oferty różnych wydawnictw. Dzięki publikacji jeszcze przed zakupem można się przekonać czy dana książka będzie nam potrzebna oraz dlaczego.

Dział „Recenzje”, z którego pochodzi opublikowany materiał, od dawna cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem czytelników e-biznes.pl. Publikowane są tam szerokie omówienia książek o tematyce e-biznesowej oraz ogólnobiznesowej pochodzących z takich wydawnictw jak na przykład Onepress, Prószyński i S-ka, PWN, Rebis czy wielu innych. E-book systematyzuje zaprezentowaną wiedzę oraz daje możliwość korzystania z niej bez konieczności podłączenia od Internetu.

„Oferta wydawnicza książek związanych z biznesem jest bardzo duża. Przebrnięcie przez wszystkie pozycje lub choćby przez ich znaczną część jest praktycznie niemożliwe. E-book zawiera omówienia najciekawszych książek z bardzo różnych obszarów biznesu, a zwłaszcza e-biznesu – zarządzania, marketingu, sprzedaży czy HR. Dzięki temu znacznie skraca czas i pomaga podjąć decyzję jaką pozycję wybrać. Oszczędność czasu to główna zaleta e-booka.” – mówi Sylwester Kozak, wydawca serwisu e-biznes.pl.

E-booka można bezpłatnie pobrać ze strony serwisu: www.e-biznes.pl/recenzje. Jego autorami są Mariusz i Renata Ludwińscy. W dziele „Recenzje” portalu e-biznes.pl przez cały czas – na bieżąco – ukazują się nowe recenzje interesujących książek.

www.e-biznes.pl/recenzje

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry