Wiadomo już, że Stefan – bohater obecnej od 2 tygodni w Internecie kampanii teaserowej – to postać ściśle związana z komunikatorem INTERIA.PL. Animowany Stefan użycza nowemu produktowi portalu swego imienia i wizerunku.
Od 20 marca br., odwiedzający stronę Stefan.pl będą trafiać do rozbudowanego serwisu, w którym znajdą program instalacyjny nowego komunikatora INTERIA.PL, a także nowe animacje z cyklu 'Stefan Story’ i tapety z postacią Stefana. Niebawem zasoby serwisu wzbogacą się o interaktywną grę ze Stefanem w roli głównej, a użytkownicy komunikatora zostaną zaangażowani w tworzenie dalszych przygód postaci.
– Skąd pomysł na Stefana? Silna konkurencja na rynku komunikatorów zobligowała nas do wejścia z produktem nie tylko o wysokiej jakości, ale i o wyrazistym, zapamiętywalnym wizerunku – wyjaśnia Jacek Pasławski, prezes INTERIA.PL. – Postać Stefana, choć kontrowersyjna w odbiorze, spełnia to kryterium. Dzięki niej nasz komunikator odróżnia się od innych – dodaje, zaznaczając, że rywalizacja pomiędzy komunikatorami dopiero się zaczyna.
Komunikator Stefan jest integralną częścią platformy komunikacyjnej Znajomi. Z poziomu komunikatora użytkownicy mają dostęp do zasobów CZATerii, Poczty oraz serwisu Gry Online. Mogą też rozmawiać z osobami zalogowanymi w Randkach, Blogu, Znajomych i Galerii. Stefan zapewnia możliwość przesyłania wiadomości tekstowych, sms-ów, plików i obrazków, a także łączność z innymi komunikatorami. Umożliwia komunikację audio i wideo.
W efekcie prac nad udoskonaleniem wersji beta produktu, prowadzonych na bieżąco w oparciu o sugestie użytkowników, zostało dotąd dodanych szereg udogodnień funkcjonalnych. Należą do nich m.in.: wzbogacenie zbioru emotikonek, wprowadzenie funkcjonalności, dzięki której użytkownikowi po najechaniu na wpis na liście kontaktów wyświetla się mini wizytówka danej osoby oraz dodanie opcji 'nie odbieraj wiadomości od osób spoza listy’, którą można zastosować oddzielnie do korzystających z innych komunikatorów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.