Rekordowa liczba pracodawców – aż 196 firm – przedstawi w tym roku swoją ofertę zatrudnienia na VII Wirtualnych Targach Pracy portalu Pracuj.pl. Przez tydzień (3-7 marca) na stronie targi.pracuj.pl na Internautów czekać będą oferty dla specjalistów i menedżerów oraz studentów i absolwentów.
– W Wirtualnych Targach Pracy można znaleźć wiele analogii do targów tradycyjnych: strona internetowa zastępuje halę wystawową, a pokoje branżowe to tematyczny podział wystawców – tłumaczy Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj, która jest organizatorem targów.
Tradycyjne stoisko targowe firmy zostało zastąpione rozbudowaną prezentacją, zawierającą szczegółowe informacje o pracodawcy: profil działalności firmy, oferty pracy, opis wymagań stawianych kandydatom, przykłady karier w firmie, wywiady z pracownikami. Podobnie jak na tradycyjnych targach, każdy odwiedzający stronę targi.pracuj.pl będzie miał okazję porozmawiać z wybranymi pracodawcami na temat kultury organizacyjnej, poziomu zarobków czy ścieżki kariery. Rozmowę twarzą w twarz zastąpią czaty oraz fora dyskusyjne.
Rekordowa liczba 196 pracodawców oznacza ponad trzykrotny wzrost w stosunku do 2007 roku oraz niemal sześciokrotny wzrost w stosunku do edycji z 2005 roku.
targi.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.