„Prawo w email marketingu” – weź udział w quizie GetResponse

Opublikowano: 12 czerwca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

„Prawo w email marketingu” to kolejny projekt edukacyjno-badawczy zespołu GetResponse. Tym razem polega on na sprawdzeniu wiedzy i podejścia do aspektów prawnych email marketingu i działań z nim związanych. 

Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, planują sprawdzić co marketerzy, przedsiębiorcy i sprzedawcy wiedzą na temat aspektów prawnych szerokich działań związanych z email marketingiem.

gr_logo_lightPrzygotowany w tym celu został specjalny quiz, za pomocą którego każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę z zakresu prawa w email marketingu. Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na 14 zamkniętych pytań dotyczących przetwarzania i ustawy o ochronie danych osobowych, wysyłania informacji handlowych oraz budowania i rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO. Każdy kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania zdobędzie tytuł eksperta oraz nagrodę niespodziankę.

Wszystkie odpowiedzi oddane w quizie zostaną przeanalizowane i opublikowane w formie raportu. Wnioski z badania pomogą osobom odpowiedzialnym za email marketing zdobyć niezbędne informacje i wiedzę na temat aspektów prawnych w prowadzonych kampaniach.

W GetResponse wierzymy, że przetwarzanie danych osobowych czy wysyłanie informacji handlowych zgodnie z prawem to solidna podstawa do osiągnięcia sukcesu w email marketingu. Dlatego projekt “Prawo w email marketingu” ma nie tylko sprawdzić stan wiedzy marketerów, ale również zwrócić ich uwagę na to, że aspekty prawne mogą wpływać na skuteczność i jakość prowadzonych kampanii – powiedział Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.

Quiz „Prawo w email marketingu” można znaleźć na stronie www.getresponse.pl/promo/aspekty-prawne-test

e-biznes.pl jest patronem medialnym badania.

Badanie potrwa do 23 czerwca.

Sylwester Kozak„Prawo w email marketingu” – weź udział w quizie GetResponse

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.