3-4 grudnia 2009 roku, hotel Sofitel Victoria, Warszawa
Szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej (prawo autorskie, prawo własności przemysłowej) stało się w ostatnich latach dziedziną szczególnie ważną dla wielu polskich i zagranicznych przedsiębiorców, współczesna gospodarka opiera się bowiem na wiedzy, pomysłowości i innowacyjności. Przedmiotem prawa własności intelektualnej jest właśnie ochrona rezultatów umysłowej twórczości człowieka, w szczególności jej ekonomicznego wymiaru.
Istnieje szczególnie bliski związek pomiędzy prawem własności intelektualnej a rynkiem reklamy. Reklama nie tylko stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo Autorskie, ale i bezpośrednio odnosi się do innych przedmiotów prawa własności intelektualnej, w tym w szczególności znaków towarowych. Jednocześnie, reklama często odnosi się do innych utworów, wykorzystując ich powszechną rozpoznawalność i zakorzenienie w kulturze.
W praktyce, problemy prawa własności intelektualnej i prawa reklamy często przenikają się, tworząc wyzwania tak dla specjalistów od marketingu jak i prawników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, Most Wanted! Conferences & Events wraz z Kancelarią Prawną Chałas i Wspólnicy zaprasza Państwa na konferencję poświęconą najciekawszym zagadnieniom prawa własności intelektualnej i problemom branży reklamowej.
Warsztaty kierowane są do:
- Kadry zarządzającej, dyrektorów, kierowników, specjalistów z:
- wydawnictw: muzycznych, książkowych, prasowych
- rozgłośni radiowych i stacji telewizyjnych
- wytwórni fonograficznych i producentów filmowych
- agencji reklamowych
- serwisów społecznościowych
- wytwórni fonograficznych
- portali internetowych
- departamentów marketingu
- twórców i osób zainteresowanych ochroną własności intelektualnej i nowymi technologiami
- domów mediowych
- agencji interaktywnych zajmujących się marketingiem internetowym
- agencji reklamowych zajmujących się marketingiem sportowym
- specjalistów PR
- webmasterów
Najważniejsze zagadnienia:
- Ochrona własności intelektualnej
- Ochrona prawno autorska ogólnie dostępnych materiałów
- Reklama ukryta, ze szczególnym uwzględnieniem product placement
- Ochrona własności intelektualnej w nowych instrumentach wykorzystywanych w
działaniach reklamowych (Reklama 2.0) - Nieuczciwa konkurencja w reklamie
- Prawne aspekty pozycjonowania stron www
- Utwór w utworze – cytat, pastisz, parodia i karykatura w reklamie
- Reklama porównawcza i superlatywna
- Ochrona znaków towarowych w Internecie
- Ambush marketing a EURO 2012
Prelegenci:
- Marcin Barycki, Rzecznik Patentowy, Szef Departamentu Prawa Własności Przemysłowej Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy, Członek Polskiej Izby Rzeczników Patentowych
- dr Bogdan Fischer, Radca Prawny, Partner Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy
- Joanna Racewicz, dziennikarka, felietonistka, prezenterka telewizyjna i radiowa
- Krzysztof Szaniawski, Ekspert Departamentu Własności Przemysłowej Kancelarii Prawnej Chałas i Wspólnicy
Więcej informacji na mostwanted.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.