Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer.
Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pozyskaliśmy kolejnego wydawcę o wiodącej pozycji na rynku i z przyjemnością rozpoczynamy współpracę. Dzięki wspólnym działaniom, szerokiemu portfolio Axel Springer oraz niezawodnym rozwiązaniom nugg.ad, kampanie będą serwowane z dużą precyzją, do odpowiednich grup celowych, przy zachowaniu bardzo dużego zasięgu.“ komentuje Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Predyckyjne Targetowanie Behawioralne nugg.ad staje się ważną częścią reklamy online. Zaoferujemy naszym klientom nowe produkty, które pozwolą precyzyjnie docierać do ich grup celowych. Targetowanie od nugg.ad w połączeniu z silnym brandem Axel Springer oferuje unikalną wartość i nowe możliwości dla reklamodawców.“ mówi Robert Bosch, Managing Director Crossmedia & Sales w Axel-Springer Media Impact.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!