Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer.
Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pozyskaliśmy kolejnego wydawcę o wiodącej pozycji na rynku i z przyjemnością rozpoczynamy współpracę. Dzięki wspólnym działaniom, szerokiemu portfolio Axel Springer oraz niezawodnym rozwiązaniom nugg.ad, kampanie będą serwowane z dużą precyzją, do odpowiednich grup celowych, przy zachowaniu bardzo dużego zasięgu.“ komentuje Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Predyckyjne Targetowanie Behawioralne nugg.ad staje się ważną częścią reklamy online. Zaoferujemy naszym klientom nowe produkty, które pozwolą precyzyjnie docierać do ich grup celowych. Targetowanie od nugg.ad w połączeniu z silnym brandem Axel Springer oferuje unikalną wartość i nowe możliwości dla reklamodawców.“ mówi Robert Bosch, Managing Director Crossmedia & Sales w Axel-Springer Media Impact.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.