4 września 2006 r. ruszył nowy serwis CoGdzieZaIle.pl – kompendium wiedzy o świecie mody i zakupów. Strona ma stanowić pomoc w podejmowaniu decyzji związanych z zakupami poprzez obszerne i kompleksowe informowanie o modzie i ofercie sklepów.
Oprócz tradycyjnych artykułów o trendach, nowych kolekcjach i wydarzeniach świata mody, na CoGdzieZaIle.pl znajdziemy Internetowy Katalog Mody – katalog ubrań, butów, bielizny i dodatków dostępnych na polskim rynku. Wystarczy wybrać szukany fason, wzór, rozmiar, kolor, markę lub cenę, żeby katalog CoGdzieZaIle.pl wyświetlił produkty spełniające podane kryteria wraz z opisami dotyczącymi cech charakterystycznych, dostępnych rozmiarów i kolorów. Opis uzupełnia zdjęcie, informacje o przewidywanym czasie dostępności w sprzedaży i link do działu „adresy i telefony sklepów”. Wystarczy już tylko znaleźć swój najbliższy sklep i wybrać się po upatrzone buty, bluzkę, płaszcz czy rękawiczki. W dniu premiery w stale aktualizowanym katalogu znajduje się ponad 600 produktów z kolekcji jesień-zima 2006/2007, codziennie przybywają nowe.
CoGdzieZaIle.pl ma pomóc w wyborze konkretnej rzeczy do kobiecej szafy poprzez obszerne i kompleksowe informowanie o modzie i ofercie sklepów. Twórcy CoGdzieZaIle.pl umożliwili również dzielenie się pomysłami na zakupy w gronie rodziny i przyjaciół. Każdy produkt można wysłać e-mailem z prośbą o opinię. Funkcja ta może być także wykorzystywana przy planowaniu świątecznych prezentów. Ponadto czytelniczki mogą ocenić każdą rzecz w skali od 1 do 5 i przeglądać ranking produktów, aby dowiedzieć się jakiej oceny dokonały pozostałe internautki.
Serwis kierowany jest do kobiet w wieku 15-40 lat, korzystających z Internetu oraz robiących zakupy w markowych sklepach i w centrach handlowych. W grupie znalazły się mieszkanki dużych miast (powyżej 200 000 mieszkańców), w których znajdują się centra handlowe oraz mniejszych (powyżej 50 000 mieszkańców), położonych w pobliżu dużych ośrodków.
CoGdzieZaIle.pl opiera się na pracy redakcji i współpracy z firmami z branży. Wydawca serwisu, firma Sun House Media, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu mediami internetowymi (od 5 lat wydaje internetowy magazyn o fotografii Fotopolis.pl). CoGdzieZaIle.pl powstawał przez ostatnich kilka miesięcy. Od maja 2006 roku zespół złożony z dziennikarzy, specjalistów do spraw marketingu, grafików i informatyków pracował nad nowatorską ideą serwisu. Przez cały czas trwały spotkania z firmami odzieżowymi. „Nasz projekt spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem w branży” – dodaje Marta Sułkiewicz, menedżer projektu.
Zawartość witryny CoGdzieZaIle.pl jest w całości bezpłatna dla internautów. Także firmy odzieżowe nie ponoszą opłat za obecność ich produktów w katalogu. Serwis ma utrzymywać się z reklam. Dzięki możliwości kierowania przekazu do sprofilowanej grupy kobiet podejmujących decyzje zakupowe, CoGdzieZaIle.pl stanowi atrakcyjne medium dla reklamodawców. Witrynę obsługuje sieć ARBOmedia Polska.
W najbliższych dniach planowane jest rozpoczęcie kampanii promującej witrynę CoGdzieZaIle.pl. Jej strategia zakłada docieranie do potencjalnych czytelniczek poprzez reklamy w centrach handlowych i w internecie. Kampania będzie wspomagana dodatkowymi formami reklamy zewnętrznej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.