Poznańska firma Press-service podpisała trzyletni kontrakt (do 2006 roku) z Sądem Najwyższym na monitorowanie mediów w Polsce. SN jest już kolejną instytucją państwową, która wiedzę o tym co się pisze na jej temat, a także na tematy ją interesujące, czerpać będzie z materiałów dostarczanych przez poznańską firmę.
Sąd Najwyższy zdefiniował swoje potrzeby na monitorowanie mediów związane z działalnością nie tylko własną, ale także Trybunału Konstytucyjnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Instytutu Pamięci Narodowej, Rzecznika Praw Obywatelskich, sądownictwa, działalności prokuratury, więziennictwa i policji. Postępowanie wygrała firma Press-service, która będzie codziennie dostarczała drogą elektroniczną raport w postaci zestawienia informacji o publikacjach, jakie ukazały się w Polsce na tematy objęte umową.
Firma Press-Service należy od lat do czołówki w branży monitorowania mediów, kontrolując codziennie około 500 tytułów prasowych. Obsługuje kilkaset znanych firm komercyjnych, wygrała wcześniej przetargi na podobne usługi dla Senatu RP, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Krajowej Izby Rozliczeniowej oraz Najwyższej Izby Kontroli. Firma posiada liczne oddziały zajmujące się monitoringiem lokalnym mediów. W Warszawie znajduje się prężnie działający dział handlowy firmy.
„Monitorowanie mediów to praktyczne narzędzie w działalności komercyjnych firm na świecie. W ten sposób kontrolują swój wizerunek również politycy, partie czy instytucje rządowe i samorządowe” mówi Piotr Długi, wiceprezes zarządu Press-service. „Od kilku lat ten sposób oceniania własnego wizerunku w mediach, czy też sprawdzania co się pisze o produktach firmy, o konkurencji, jest coraz bardziej doceniany w Polsce. Jest to również znakomite narzędzie do zapobiegania sytuacjom kryzysowym lub też sprawnego reagowania na negatywne informacje.”
http://www.press-service.com.pl/
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.