Poznańska firma Press-service podpisała trzyletni kontrakt (do 2006 roku) z Sądem Najwyższym na monitorowanie mediów w Polsce. SN jest już kolejną instytucją państwową, która wiedzę o tym co się pisze na jej temat, a także na tematy ją interesujące, czerpać będzie z materiałów dostarczanych przez poznańską firmę.
Sąd Najwyższy zdefiniował swoje potrzeby na monitorowanie mediów związane z działalnością nie tylko własną, ale także Trybunału Konstytucyjnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Instytutu Pamięci Narodowej, Rzecznika Praw Obywatelskich, sądownictwa, działalności prokuratury, więziennictwa i policji. Postępowanie wygrała firma Press-service, która będzie codziennie dostarczała drogą elektroniczną raport w postaci zestawienia informacji o publikacjach, jakie ukazały się w Polsce na tematy objęte umową.
Firma Press-Service należy od lat do czołówki w branży monitorowania mediów, kontrolując codziennie około 500 tytułów prasowych. Obsługuje kilkaset znanych firm komercyjnych, wygrała wcześniej przetargi na podobne usługi dla Senatu RP, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Krajowej Izby Rozliczeniowej oraz Najwyższej Izby Kontroli. Firma posiada liczne oddziały zajmujące się monitoringiem lokalnym mediów. W Warszawie znajduje się prężnie działający dział handlowy firmy.
„Monitorowanie mediów to praktyczne narzędzie w działalności komercyjnych firm na świecie. W ten sposób kontrolują swój wizerunek również politycy, partie czy instytucje rządowe i samorządowe” mówi Piotr Długi, wiceprezes zarządu Press-service. „Od kilku lat ten sposób oceniania własnego wizerunku w mediach, czy też sprawdzania co się pisze o produktach firmy, o konkurencji, jest coraz bardziej doceniany w Polsce. Jest to również znakomite narzędzie do zapobiegania sytuacjom kryzysowym lub też sprawnego reagowania na negatywne informacje.”
http://www.press-service.com.pl/
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...