PRESS-SERVICE przejmuje technologię od Alma Internet

Z dniem 1. lipca PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. , przejął od Alma Internet S.A. oferującej zaawansowane technologie i systemy do zarządzania wiedzą oraz tworzenia systemów intranetowych, obsługę klientów korzystających z usług monitoringu mediów.

Działalność obu firm uzupełnia się. Poprzez współpracę z Alma Internet, PRESS-SERVICE rozwija własne zaawansowane produkty do prezentacji i korzystania z monitoringu prasy, internetu, radia i telewizji. Dla Klientów oznacza to możliwość natychmiastowego przeglądu prasy z blisko 600 tytułów i kilkuset stron internetowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych, a także dostęp do zaawansowanego analizowania i przetwarzania wyszukanych materiałów.

„Otrzymujemy sygnały od naszych nowych Klientów, że serwisy informacyjne, jakie im dostarczamy są wygodnym i przejrzystym narzędziem, na co dzień wykorzystywanym w pracy” mówi Monika Szafrańska, która opiekuje się zespołem przejmującym obsługę nowych Klientów. „Bieżący kontakt z naszymi nowymi Klientami, ich opinie i sugestie są dla nas nie tylko cenne, ale utwierdzają nas w słuszności obranej drogi, co do strategii rozwoju firmy” potwierdza Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu spółki PRESS-SERVICE.

http://www.press-service.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top