Pod adresem www.bigstar.pl ruszył serwis internetowy promujący jesienno-zimową kolekcję odzieży marki Big Star. Wykorzystując technologię motion design opowiada o stolicy Islandii – Reykjaviku. Wpisuje się tym samym w strategię pozycjonowania marki w kontekście oryginalnych i modnych miast.
Strona wykorzystuje narzędzie Facebook Connect umożliwiające połączenie z popularnym serwisem społecznościowym. Internauta może poinformować znajomych w serwisie Facebook o produktach Big Star, które wzbudziły jego zainteresowanie.
Firma postawiła także na obecność w mediach społecznościowych. Marka prowadzi profil we wspomnianym już Facebooku, pojawiła się w serwisie mikroblogowym blip.pl oraz na stronie flickr.com.
W związku z ekspansją marki na rynki europejskie serwis dostępny jest także w językach angielskim i rosyjskim.
Twórcą serwisu, integracji z Facebook Connect oraz strategii obecności w mediach społecznościowych jest agencja Pride&Glory Interactive.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.