Zakończyła się pierwsza edycja Multigry dla mediów, zorganizowanej przez MultiBank. Pierwsze miejsce z wynikiem 18,1% zajęła redakcja serwisu PRnews.pl, drugie Bankier.pl, a trzecie miejsce gazeta Super Express. W okresie niespełna miesiąca czasu inwestując kwotę 5000 multi najlepsi inwestorzy uzyskali stopę zwrotu na poziomie 16%-18%. Zwycięskie redakcje przekazały nagrody wybranym przez siebie domom dziecka.
Pierwsza edycja Multigry dla mediów odbywała się w dniach od 21.11.03 do 15.12.03. Na starcie każdy zespół redakcyjny otrzymał kwotę 5000 multi, którą należało inwestować tak, aby uzyskać jak najlepszy wynik. Posiadane środki można było zainwestować w lokaty lub jednostki uczestnictwa siedmiu Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych: TFI Skarbiec, GTFI, TFI SEB, TFI Bank Handlowego SA, TFI PZU, Warta TFI, CAIB. Redakcje, które zajęły pierwsze trzy miejsca w Multigrze, mogły przeznaczyć środki zebrane na koncie w czasie gry na potrzeby wybranych przez siebie domów dziecka. Jednostki multi, w których była przeprowadzana gra zostały przeliczone na złote po kursie 1 multi = 1 złoty. W roku 2004 MultiBank planuje nową, otwartą edycję MultiGry dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się oszczędzać z wykorzystaniem nie tylko lokat, ale również funduszy inwestycyjnych.
W Multigrze wzięło udział 19 redakcji mediów elektronicznych i papierowych: Gazety Wyborczej, Pulsu Biznesu, Super Expressu, Profitu, Gazety Bankowej, Gazety Ubezpieczeniowej, Polityki, Businessman Magazine, Gazety Olsztyńskiej, Kuriera Szczecińskiego, Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Bankier.pl, Expander.pl, Portfel.pl i Prnews.pl.
Redakcja PRnews.pl przekazała nagrodę pieniężną w wysokości ponad 5900 zł na potrzeby SŁONECZNEGO DOMU z Radomia. Środki z wygranej będą przeznaczone przede wszystkim na prezenty dla dzieci, dzięki czemu tegoroczne święta powinny być dla nich choć trochę radośniejsze. Przekazanie nagrody odbędzie się we wtorek, 23 grudnia w Radomiu.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.