Produkt e-mailowy w ofercie IDMnet

Internetowa sieć reklamowa IDMnet oficjalnie wprowadza do swojej oferty nowy produkt e-mailowy o nazwie MAXmail. Jest to pierwszy w Polsce personalizowany e-mail o tak dużym zasięgu.

Do tej pory polski emarketer miał do wyboru kilka dużych baz danych adresów e-mail. Są to głównie użytkownicy darmowych skrzynek na portalach internetowych. Możliwości wysyłki na te konta ograniczają się zwykle do wyboru grupy celowej poprzez wybranie wieku, płci, miejsca zamieszkania, etc.

MAXmail obok targetowania wysyłki, dodatkowo daje możliwość personalizacji jej treści. Oznacza to, że marketer może zwrócić się do użytkownika po imieniu, a list będzie mieć bardziej osobisty charakter poprzez właściwą odmianę końcówek wyrazów (związanych z płcią odbiorcy). Personalizacja może odbywać się nawet na poziomie tytułu listu, co zwiększa wskaźnik otwarć listów (tzw. open rate) nawet o 30%.

W bazie znajduje się 250 000 zweryfikowanych rekordów w bazie (imię, nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, cechy demograficzne, zainteresowania, etc).

W ofercie obok atrakcyjnie wycenionych pakietów znajduje się także produkt MAXmail_TwojaBaza, który pozwala na wysyłkę listów reklamowych na adresy z bazy udostępnionej przez Klienta.

'Produkt jest odpowiedzią na potrzebę rynku. Mieliśmy dużo zapytań ze strony agencji reklamowych i domów mediowych o możliwość wiarygodnej personalizacji wysyłki.’ – mówi Maciej Musioł, Dyrektor Sprzedaży sieci IDMnet.

Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.

http://www.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top