Prognozy dla sieciowej reklamy wideo nadal optymistyczne

Mimo gospodarczego wyhamowania eksperci serwisu eMarketer są zgodni – sieciowa reklama wideo nadal będzie się rozwijać, a liczba widzów w kolejnych latach wzrośnie.

Współpracująca z eMarketerem firma badawcza LiveRail stwierdziła, że w 2010 wydatki na ten cel wyniosą 1,4 mld USD. Będzie to oznaczać skok o ponad 100% – z 619 milionów w 2008.

Rozwój reklamy wideo będzie znacznie szybszy niż całego rynku online. W tym drugim przypadku dojdzie do wyhamowania – roczne wzrosty spadną z 23-25% do 15-19%. Szczegóły w tabeli:

Prognozy dla sieciowej reklamy wideo nadal optymistyczne 1

Serwis zwraca uwagę, że większość ostatnich prognoz dotyczących internetowego wideo była optymistyczna. Trudno się temu dziwić – obecnie połowa użytkowników w USA ogląda filmy poprzez WWW. Do 2012 odsetek ten wyniesie 90%.

Ludzie oglądają wideo w sieci bo jest to wygodne – tak wynika z badań The Conference Board i TNS. Dużą rolę odgrywa także większa elastyczność (uniezależnienie się od sztywnej ramówki telewizyjnej) oraz mniejsza liczba reklam.

Prognozy dla sieciowej reklamy wideo nadal optymistyczne 2

Źródło: eMarketer

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top