Mimo gospodarczego wyhamowania eksperci serwisu eMarketer są zgodni – sieciowa reklama wideo nadal będzie się rozwijać, a liczba widzów w kolejnych latach wzrośnie.
Współpracująca z eMarketerem firma badawcza LiveRail stwierdziła, że w 2010 wydatki na ten cel wyniosą 1,4 mld USD. Będzie to oznaczać skok o ponad 100% – z 619 milionów w 2008.
Rozwój reklamy wideo będzie znacznie szybszy niż całego rynku online. W tym drugim przypadku dojdzie do wyhamowania – roczne wzrosty spadną z 23-25% do 15-19%. Szczegóły w tabeli:
Serwis zwraca uwagę, że większość ostatnich prognoz dotyczących internetowego wideo była optymistyczna. Trudno się temu dziwić – obecnie połowa użytkowników w USA ogląda filmy poprzez WWW. Do 2012 odsetek ten wyniesie 90%.
Ludzie oglądają wideo w sieci bo jest to wygodne – tak wynika z badań The Conference Board i TNS. Dużą rolę odgrywa także większa elastyczność (uniezależnienie się od sztywnej ramówki telewizyjnej) oraz mniejsza liczba reklam.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.