Firma MARKEN Systemy Antywirusowe poinformowała o programie wymiany na system Kaspersky Anti-Virus, dostępnym dla użytkowników rozwiązań antywirusowych RAV. Program pozwala na korzystne finansowo i bezproblemowe przejście na produkty firmy Kaspersky Lab oraz upoważnia do korzystania z profesjonalnej pomocy technicznej.
10 czerwca 2003 firma Microsoft nabyła technologię antywirusową RAV w celu zintegrowania jej z systemem Windows. Firma GeCAD Software (twórca systemu RAV) już ogłosiła rozpoczęcie „strategicznej reorganizacji”, z którą łączy się zaprzestanie sprzedaży bezpośredniej oraz dalszego rozwijania produktów
RAV. Antywirusowe bazy danych przestaną być uaktualniane we wrześniu 2004.
MARKEN Systemy Antywirusowe proponuje wszystkim klientom RAV specjalny program, dzięki któremu mogą oni zaopatrzyć się w produkt Kaspersky Anti-Virus (będący odpowiednikiem posiadanego systemu antywirusowego RAV) z 50% rabatem. Przez okres ważności posiadanej licencji RAV produkt Kaspersky Anti-Virus będzie dostarczany do klientów bez ponoszenia przez nich dodatkowych kosztów. Ponadto firma Kaspersky Lab oferuje usługi konsultingowe dla korporacji oraz dostawców usług internetowych. W skład tych usług wchodzi implementacja, konserwacja oraz dostosowanie systemu Kaspersky Anti-Virus do potrzeb użytkownika.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.