Interaktywny projekt „Kumpel z Przeszłości” stworzony i realizowany przez agencję reklamową San Markos we współpracy z firmą On Board PR oraz Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy został nominowany do nagrody Golden Drum w kategorii Public engagement & participation. Znalazł się w ten sposób w ścisłej czołówce najlepszych projektów na świecie. Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić w październiku b.r., podczas festiwalu Golden Drum w Portoroż, w Słowenii.
Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowią prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” piszą językiem ówczesnej młodzieży, opowiadają o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczają zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu.
Dzięki temu udało się zaprząc nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Razem mają ponad 3000 przyjaciół, którzy komentują ich wpisy i toczą żywe dyskusje na temat Powstania.
Linki do profili, po zarejestrowaniu na FB:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000099598202
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000050158456
* * *
Agencja On Board PR jest dodatkowo nominowana w kategorii Public Affairs w związku z organizacją ogólnopolskiej kampanii dla NSZZ Solidarność. Celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy.
Prowadzone działania wsparły Solidarność w osiągnięciu strategicznych celów; podpisano porozumienia z sześcioma największymi firmami ochrony i zainicjowano proces przygotowania zmian regulacji prawnych istotnych dla sektora. „Kampania na rzecz pracowników ochrony” została już wcześniej nagrodzona – otrzymała nagrodę SABRE Award, honorową nagrodę Magellan Award oraz srebrną statuetkę Mercury Excellence Award.
Wpisy promowane
- Jaki szyld reklamowy wybrać?Szyld reklamowy jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. To on przyciąga uwagę potencjalnych klientów, informuje o ofercie i ...
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Badanie Montonio: zakupy przez komórkę zdominowały Black FridayMontonio, europejski dostawca płatności online i rozwiązań e-commerce, przeanalizował zachowania konsumentów w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) podczas tegorocznego Black Friday. Estoński ...
- Mikołaj mniej hojny niż rok temu? Czyli o tym, jakich świątecznych benefitów oczekują pracownicy w te świętaNa liście najbardziej pożądanych benefitów świątecznych bez zmian pierwszą pozycję zajmuje okolicznościowa premia finansowa – chciałoby ją otrzymać 86% pracowników. ...
- Rekord w polskim e-commerce: BaseLinker Index za listopad 2023 najwyższy w historii odczytówAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Hunt Together z portfolio wydawniczego Carbon Studio zadebiutuje na Meta Quest 18 stycznia 2024Na 18 stycznia 2024 roku wyznaczona została data premiery gry Hunt Together w wersji na Meta Quest. Za wydanie i ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.