Telewizja24.tv to serwis internetowy, zawierający film i prosty formularz do personalizacji video z wbudowanym mechanizmem „powiadom znajomego”. Stał się miejscem launchu dwóch viralowych reportaży. Autorem projektu jest agencja interaktywna Interactive Solutions, we współpracy z węgierską agencją Soda Team.
Najpierw wyprodukowano reportaż na temat nieoczekiwanej decyzji Świętego Mikołaja, który ze względu na kryzys może w tym roku obdarować tylko jedną osobę. Kogo? O tym decydowali internauci poprzez mechanizm wirusowy wbudowany w filmik właśnie na stronie www.telewizja24.tv. Kampania została rozpoczęta w okresie świątecznym, gdy kryzys gospodarczy był tematem niezwykle aktualnym. Podczas walentynek opublikowano kolejny reportaż, tym razem o tajemniczym wandalu, który nietypowo wyznaje miłość. Internauci mogli spersonalizować film i wysłać go swoim drugim połówkom.
Projekt realizowany był na zlecenie Pepsi. Otrzymał nominację do nagrody w konkursie „Golden Arrow 2009“ w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.