24 września 2002 roku Prokom Software SA zorganizuje dla dzieci z domów dziecka pokazy filmu „Haker”. W salach kin Silver Screen i Cinema City, w Warszawie, Łodzi, Gdyni, Krakowie i Katowicach, film „Haker” obejrzy ponad 1000 dzieci.
Prokom Software SA jest Głównym Sponsorem filmu Janusza Zaorskiego „Haker” propagującego informatykę wśród młodzieży. Pochodzący z domu dziecka główny bohater jest geniuszem komputerowym, który dzięki talentowi oraz posiadanej wiedzy odnosi sukces.
„Przesłanie wynikające z filmu jest na tyle ważne, że chcemy przekazać je tym dzieciom, które mają małe szanse na zobaczenie naszego filmu. Dlatego zaprosiliśmy dzieci z domów dziecka na równoległe pokazy filmu „Haker” w pięciu miastach. Przed seansami dla dzieci zorganizowane będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami związanymi z filmem. Mamy nadzieje, że nasza akcja sprawi dzieciom dużo radości” – powiedziała Beata Stelmach, Członek Zarządu Prokom Software SA.
W zaplanowanej przez Prokom Software SA akcji będzie uczestniczyć ponad 1000 dzieci. Każde z nich otrzyma mały prezent związany z filmem „Haker”. Do zdobycia będą również atrakcyjne nagrody, które będzie można wygrać w konkursach prowadzonych przed pokazem filmu przez aktorów oraz specjalnych animatorów. Konkurs dla dzieci w Warszawie poprowadzi Bartek Obuchowicz, jeden z pierwszoplanowych aktorów filmu „Haker”, grający w nim rolę wychowanka domu dziecka i zarazem genialnego informatyka.
Dzieci z domów dziecka przyjęły zaproszenie na pokaz filmu z entuzjazmem. „To bardzo wyjątkowe przedsięwzięcie. Dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych nie mają możliwości częstego wychodzenia do kina. Firmie Prokom Software SA należą się gorące podziękowania za wspaniały pomysł na akcję dla tych dzieci, o których często się zapomina.” – powiedział Jacek Maślankowski, Dyrektor Domu Dziecka nr 3 w Łodzi.
Partnerem akcji organizowanej przez Prokom Software SA została Gazeta Wyborcza Trójmiasto. Poczęstunek dla dzieci po seansach ufunduje TelePizza Poland Sp.z o.o oraz Pepsi Cola General Bottlers.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.