Rozpoczęła się miesięczna promocja systemu do e-mail marketingu „SARE dla firmy, KINO w prezencie”. Każdy nowy klient, który w okresie trwania promocji rozpocznie korzystanie z systemu, dostanie w prezencie zestaw kina domowego marki Philips.
Promocja skierowana jest do firm i organizacji, które dotychczas nie korzystały z systemu SARE. Akcję, która potrwa do 15 grudnia, wspiera internetowa i prasowa kampania reklamowa realizowana w mediach branżowych. Na potrzeby kampanii przygotowana została dedykowana strona internetowa www.sare.pl/promocja zawierająca prezentację multimedialną opisującą e-mail marketing, możliwości systemu SARE oraz opis akcji promocyjnej.
– Z badań SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów wynika, że zdecydowana większość firm, które dotychczas nie stosowały e-mail marketingu, deklaruje chęć rozpoczęcia takich działań w bliskiej przyszłości. Poprzez promocję chcemy zachęcić takie firmy do wdrożenia rozwiązań e-mail marketingowych oraz powiększyć grono naszych klientów – informuje Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Z systemu SARE korzysta już ponad 130 klientów, wśród nich są takie marki, jak: Premiumclub, Media Markt, Saturn, Lexus, Danone, Agros Nova, Mieszko, Winterthur, Commercial Union, Getin Holding, Grupa Hotelowa Orbis, Stena Line, Masterlink, Black Red White, Siemens, W. Kruk, Reader’s Digest, Reporter, Netsprint i Bankier.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.