W ramach nowej oferty home.pl użytkownicy usługi Business Shop mogą umieścić na swojej stronie pasek z linkami do niekonkurencyjnych sklepów.
Właściciele sklepów internetowych mają możliwość wymiany ruchu pomiędzy witrynami internetowymi, które ze sobą bezpośrednio nie konkurują. W ten sposób, np. na stronie internetowej kwiaciarni może się pojawić pasek z linkiem do księgarni, sklepu z markową odzieżą, czy zdrową żywnością. Ponieważ zajmują się zupełnie odrębną działalnością, nie konkurują ze sobą, a nawet wspierają swoje działania komunikacyjne i marketingowe.
„Toolbar Promoring jest rozwiązaniem, które przyczyni się do rozwoju współpracy właścicieli sklepów internetowych niestanowiących dla siebie konkurencji. W prosty sposób będą przekazywać sobie użytkowników” – mówi Marcin Kuśmierz, Dyrektor Zarządzający home.pl. – „Na dodatek ta usługa dodawana jest do Business Shop całkowicie za darmo” – dodaje.
home.pl wraz z PromoRing przygotowały też specjalną zniżkę na usługę „Wyróżnij się”. Przez trzy miesiące home.pl we współpracy z PromoRing udostępnia tę usługę bezpłatnie, podczas gdy w regularnej ofercie jej koszt wynosi od 49 zł do 441 zł netto, w zależności od okresu trwania umowy.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!