Promoring.pl, nowy program partnerski, wykorzystujący jedną z najstarszych form promocji w internecie, czyli wzajemne linkowanie, łączy niekonkurencyjne ze sobą sklepy o podobnej oglądalności. Obiecuje zagospodarowanie tej części ruchu, którą w każdym sklepie stanowią przypadkowego wizyty.
Zaprojektowany przez Macieja Białka i firmę Divante mechanizm, łączy nie konkurujące ze sobą sklepy o podobnej oglądalności poprzez wąski toolbar umieszczony na górze każdego sklepu.
Promoring.pl opiera swoje działanie na założeniu, że część ruchu w każdym e-biznesie to przypadkowe wizyty mało zainteresowanych użytkowników. Idea promoringu to przekazywanie tego ruchu do serwisów biorących udział w projekcie, które mogą oferować bardziej interesujące danego użytkownika produkty czy usługi.
Rejestracja w Promoring.pl i instalacja toolbar’a w sklepie internetowym jest darmowa i nie wymaga żadnej wiedzy programistycznej (wstawienie jednej linijki kodu). W ciągu 24 godzin toolbar sprawdzi jaką oglądalność ma zarejestrowany sklep i rozpocznie jego promocję na innych sklepach z innych branż o podobnej oglądalności (w tak zwanym ringu).
Opcjami dodatkowymi (płatnymi, na których zarabiają twórcy pomysłu) są: favikona przy linku oraz pogrubienie linku – każda z opcji za 49 zł.
Po 30-dniowej analizie wyników działania Promoring.pl w wersji beta wiemy, że nasz majstersztyk generuje sprzedaż, nie zmniejsza współczynnika konwersji, ani nie zwiększa współczynnika odrzuceń. Jednym słowem wprowadziliśmy na rynek ciekawe narzędzie do promocji ebiznesu – przekonuje Maciej Białek.
Zdradza również, że plany na najbliższą przyszłość to 1500 sklepów współpracujących, stworzenie innych ringów dla „nie-sklepów” oraz utrzymanie prostoty narzędzia i jego funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.