Promoring.pl, nowy program partnerski, wykorzystujący jedną z najstarszych form promocji w internecie, czyli wzajemne linkowanie, łączy niekonkurencyjne ze sobą sklepy o podobnej oglądalności. Obiecuje zagospodarowanie tej części ruchu, którą w każdym sklepie stanowią przypadkowego wizyty.
Zaprojektowany przez Macieja Białka i firmę Divante mechanizm, łączy nie konkurujące ze sobą sklepy o podobnej oglądalności poprzez wąski toolbar umieszczony na górze każdego sklepu.
Promoring.pl opiera swoje działanie na założeniu, że część ruchu w każdym e-biznesie to przypadkowe wizyty mało zainteresowanych użytkowników. Idea promoringu to przekazywanie tego ruchu do serwisów biorących udział w projekcie, które mogą oferować bardziej interesujące danego użytkownika produkty czy usługi.
Rejestracja w Promoring.pl i instalacja toolbar’a w sklepie internetowym jest darmowa i nie wymaga żadnej wiedzy programistycznej (wstawienie jednej linijki kodu). W ciągu 24 godzin toolbar sprawdzi jaką oglądalność ma zarejestrowany sklep i rozpocznie jego promocję na innych sklepach z innych branż o podobnej oglądalności (w tak zwanym ringu).
Opcjami dodatkowymi (płatnymi, na których zarabiają twórcy pomysłu) są: favikona przy linku oraz pogrubienie linku – każda z opcji za 49 zł.
Po 30-dniowej analizie wyników działania Promoring.pl w wersji beta wiemy, że nasz majstersztyk generuje sprzedaż, nie zmniejsza współczynnika konwersji, ani nie zwiększa współczynnika odrzuceń. Jednym słowem wprowadziliśmy na rynek ciekawe narzędzie do promocji ebiznesu – przekonuje Maciej Białek.
Zdradza również, że plany na najbliższą przyszłość to 1500 sklepów współpracujących, stworzenie innych ringów dla „nie-sklepów” oraz utrzymanie prostoty narzędzia i jego funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.