Hoopla.pl prawdopodobnie już w październiku br. zadebiutuje na GPW w Warszawie. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Hoopla.pl, sklepu internetowego z AGD, RTV, komputerami i armaturą.
Hoopla.pl S.A. będzie pierwszym polskim sklepem internetowym notowanym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma planuje przeprowadzenie oferty publicznej w już w październiku br. Hoopla.pl zamierza pozyskać około 11-13 milionów złotych. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Zapisy na akcje będzie można składać również za pośrednictwem internetu przy wykorzystaniu platformy „e-Zapisy” prowadzonej przez Dom Maklerski Capital Partners.
– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni szybką akceptacją naszego prospektu przez KNF. Wierzymy, że rokuje to bardzo dobrze naszemu debiutowi, który być może będzie miał miejsce już październiku – mówi Krzysztof Boufał, wiceprezes Hoopla.pl S.A.
Spółka została założona w 2004 roku przez Krzysztofa Boufała i Przemysława Szydłowskiego. Głównym inwestorem firmy jest fundusz MCI Management S.A. Obroty Hoopla.pl kształtują się na poziomie 27 mln zł rocznie. Obecnie firma zatrudnia ok. 40 osób. W rankingu stworzonym przez Komputer Świat Hoopla.pl znalazła się na czele zestawienia serwisów e-commerce ze sprzętem AGD i RTV. Magazyn Internet przyznał firmie miano najlepszego sklepu internetowego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.