ProxyAd – spółka, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect.
Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne wysyłając ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie. Reklamy wysyłane są za pomocą technologii Bluetooth do posiadaczy telefonów komórkowych, którzy w swoim aparacie mają aktywną tę funkcję.
Dzięki popularności takich urządzeń jak np. bezprzewodowe zestawy słuchawkowe, duża część odbiorników Bluetooth zamontowanych w telefonach komórkowych, jest na stałe aktywna. Ponad 80% aparatów telefonicznych na polskim rynku posiada wbudowany moduł tego typu, a 25% użytkowników deklaruje, że w ich telefonach jest on zawsze włączony.
Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 milionów konsumentów. Oferta ProxyAd spotyka się z zainteresowaniem rynku – już w tym momencie spółka współpracuje na stałe z największymi domami mediowymi, które oferują tą formę reklamy swoim klientom (reklamodawcom).
Debiut na rynku NewConnect, nie będzie związany z pozyskaniem kapitału, gdyż spółka finansuje się ze środków własnych. Ma on na celu uzyskanie rynkowej wyceny aktywów dla obecnych akcjonariuszy. Przed debiutem 18,9% akcji zostało sprzedanych w ofercie prywatnej do indywidualnych inwestorów, a akcje pozostałych akcjonariuszy zostały ograniczone w sprzedaży (lockup) na okres 6 miesięcy od daty debiutu.
„Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach – co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom.” – mówi Dawid Korczyński, prezes zarządu ProxyAd.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.