22 lipca ’Przegląd Sportowy’ wystartował z nową zabawą dla swoich czytelników, w której do zdobycia jest ponad 1000 supernagród. Kreację, projekty graficzne oraz mechanizm SMS-owy konkursu przygotowała firma One-2-One lider rozwiązań mobilnych dla mediów.
Przez 4 tygodnie na łamach ’Przeglądu Sportowego’ drukowane będą zdjęcia najwybitniejszych byłych i obecnych reprezentantów Polski, a zadanie czytelników polegać będzie na ich odgadnięciu i przesłaniu odpowiedzi SMS-em. Do zdobycia są m.in.: bilety na najbliższe mecze reprezentacji Polski z Austrią i Walią, piłki Adidas Roteiro, aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3, telewizory oraz nagroda główna 20 000 zł.
Dodatkowo każdy uczestnik, niezależnie od szczęścia w losowaniach otrzyma nagrodę gwarantowaną – szaliki reprezentacji Polski. Aby go mieć wystarczy odgadnąć nazwiska 15 z 20 piłkarzy oraz przesłać 3 z 4 kodów z piątkowych wydań 'Przeglądu Sportowego’. Grono 5000 kibiców, którzy jako pierwsi spełnią te warunki, dodatkowo otrzyma niepowtarzalną możliwość umieszczenia na szaliku własnego hasła: imienia, nazwiska, pseudonimu lub jakiejkolwiek innej treści, która zmieści się w 28 znakach i granicach dobrego smaku!
'Wierzymy, że Przegląd Mistrzów zelektryzuje naszych czytelników. Pula nagród o wartości prawie 100.000 zł oraz dodatkowo nagrody gwarantowane, jakimi są szaliki reprezentacji Polski z możliwością ich personalizacji, dają gwarancje naprawdę dużych emocji. Tym bardziej, że połączyliśmy element wiedzy o legendach polskiej piłki z zabawą i przyjaznym mechanizmem konkursowym, który udało się opracować wspólnie z One-2-One.’ – powiedział Marek Ruszkowski, Dyrektor Marketingu i Rozwoju 'Przeglądu Sportowego’.
'Przygotowywanie tak dużych projektów dla tak wymagających partnerów, jak Marquard Media Polska, jest dla One-2-One zawsze wielkim wyzwaniem. Cieszymy się jednak, że po raz kolejny możemy zapewnić organizatorowi pełne wsparcie i kompleksową obsługę od opracowania strategii po mechanizm i kreacje. Satysfakcje dla nas jest tym większa, że to pierwsza tak duża akcja Przeglądu Sportowego, mamy nadzieję, że nie ostatnia.’ – mówi Sławomir Komiński, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, szef projektu w One-2-One.
Organizatorzy na potrzeby przedsięwzięcia uruchomili także telefoniczna infolinię.
Konkurs promowany jest w ramach kampanii 'Skarbu Kibica’ w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, Polsat, TV4, Canal Plus i Canal Plus Sport) oraz radiowych (Radio Zet, WAWA) oraz w magazynach dla mężczyzn wydawanych przez Marquarda (Playboy i CKM).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.