Przegląd prasy 2006-11-30

Opublikowano: 30 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Nowe Web Gadu-Gadu
Mobilny dostęp do internetu od PTC
TP: neostrada bez abonamentu od lutego
Opera dla komórek w nowej odsłonie

Nowe Web Gadu-Gadu
Web Gadu-Gadu, czyli polski komunikator dostępny przez przeglądarkę internetową, został zaprezentowany w testowej wersji 2.0. To przydatne rozwiązanie gdy nie można zainstalować klienta klasycznego Gadu-Gadu, np. w kawiarence internetowej. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3762557.html?skad=rss

Mobilny dostęp do internetu od PTC
GTS Energis oraz Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah, podpisali umowę, na mocy której GTS Energis będzie oferować swoim klientom usługi mobilnego dostępu do wirtualnych sieci prywatnych z wykorzystaniem technologii GPRS, EDGE, UMTS i HSDPA. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=818116&source=rss

TP: neostrada bez abonamentu od lutego
Prezes Telekomunikacji Polskiej (TP) poinformował Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) o planowanej dacie technicznego rozdzielenia neostrady od abonamentu telefonicznego. Podane daty nie pokrywają się z wcześniejszymi domysłami Prezesa UKE. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/15335,1.html

Opera dla komórek w nowej odsłonie
Dzisiaj została zaprezentowana nowa wersja Opery Mini, przeglądarki internetowej dla telefonów komórkowych obsługujących Javę – działa w większości modeli obecnych na rynku. Aplikacja w wersji 3.0 umożliwia dokonywanie szyfrowanych połączeń SSL. Możliwe będzie więc bezpieczne odwiedzenie witryny swojego banku internetowego za pośrednictwem komórki. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/103115.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2006-11-30

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.