Przegląd prasy 2007-03-16

Opublikowano: 16 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Microsoft łączy Vistę z Xboksem
Pogaduszki z Microsoftem
W maju ComputerLand i Emax połączą się, tworząc Sygnity
TP SA zwiększyła minimalną szybkość Neostrady do 256 kb/s
Polacy liderami konkursu programistycznego

Microsoft łączy Vistę z Xboksem
Microsoft przyciąga graczy do sieci – w maju rusza nowy serwis dla graczy, w którym posiadacze konsoli Xbox 360 będą mogli zmierzyć się z użytkownikami pecetów Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3990494.html?skad=rss

Pogaduszki z Microsoftem
Microsoft przejął firmę Tellme Networks specjalizującą się w technologiach rozpoznających mowę. Według nieoficjalnych informacji koncern zapłacił za spółkę ok. 800 mln dol. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3990486.html?skad=rss

W maju ComputerLand i Emax połączą się, tworząc Sygnity
W maju kolejna wielka fuzja w branży IT. ComputerLand i Emax stworzą wspólnie nową firmę Sygnity o rocznych obrotach rzędu 1,3 mld zł. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3990491.html?skad=rss

TP SA zwiększyła minimalną szybkość Neostrady do 256 kb/s
Ponad 300 tys. użytkowników najwolniejszej Neostrady poczuło w czwartek, jak działa konkurencja na rynku telekomunikacyjnym. TP SA dotrzymała obietnicy i dwukrotnie przyspieszyła im łącza Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3990490.html?skad=rss

Polacy liderami konkursu programistycznego
Trzej studenci informatyki z Uniwersytetu Warszawskiego zwyciężyli w 31. dorocznym Akademickim Konkursie w Programowaniu Zespołowym w Tokio. O wynikach konkursu poinformował organizator imprezy. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=883618&source=rss

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-03-16

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.