IBM zwalnia
Darmowy numer ponownie w Simplusie
Co dalej z numerem 112?
MNI siódmym operatorem komórkowym
IBM zwalnia
IBM zapowiedział, że w najbliższym czasie zwolni 1556 osób zatrudnianych w oddziałach firmy na całym świecie. Najwięcej miejsc pracy zostanie zlikwidowanych w USA. Błękitny Gigant zatrudnia obecnie 355 tysięcy osób – do końca czerwca firma zamierza zwolnić co najmniej 3016 osób. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4194376.html?skad=rss
Darmowy numer ponownie w Simplusie
Zgodnie z zapowiedziami do oferty Simplusa powróciła promocja Darmowy Numer. W ramach promocji użytkownik może rozmawiać oraz wysyłać SMS-y za darmo z wybranym numerem w sieci Plus. Oferta różni się trochę od jej wcześniejszych edycji. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=920566&source=rss
Co dalej z numerem 112?
Numer alarmowy 112 nie działa w naszym kraju doskonale i jest to poważny problem szczególnie dla cudzoziemców. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=920562&source=rss
MNI siódmym operatorem komórkowym
Dzięki ciekawemu modelowi marketingowemu firma chce zdobyć pół miliona użytkowników w ciągu 5 lat i stać się najbardziej rentownym wirtualnym operatorem komórkowym. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/16691,1.html
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.