TP zapłaciła kolejną karę
Dialog uruchomił usługi Premium Rate dla klientów Orange
Nowości w Tlenofonie
Nowa wersja AutoMapy
TP zapłaciła kolejną karę
Telekomunikacja Polska zapłaciła karę 200 tys. zł, którą nałożyła na nią UKE. To kolejna zapłacona przez TP kara. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=933872&source=rss
Dialog uruchomił usługi Premium Rate dla klientów Orange
Telefonia Dialog, jako pierwszy operator alternatywny, udostępniła usługi świadczone na numeracji o podwyższonej opłacie DIALOG 0708 oraz DIALOG 0300 dla klientów sieci komórkowej Orange. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16863,1.html
Nowości w Tlenofonie
Firma o2.pl rozszerza swoje usługi w zakresie telefonii internetowej, wprowadzając w Tlenofonie naliczanie sekundowe. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16870,1.html
Nowa wersja AutoMapy
Kilka tygodni temu na rynku ukazała się AutoMapa w wersji 4.0 – system do nawigacji GPS. Prace nad stworzeniem najnowszej wersji trwały ponad dwa i pół roku – poinformował producent, firma Geosystems Polska. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16849,1.html
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.