Przegląd prasy 2007-11-06

Opublikowano: 6 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Na czym zarabia Telekomunikacja Polska?
Android zamiast Google Phone
Wynalazki będzie można zgłaszać przez internet
Serwis o rozliczaniu dochodów z zagranicy
Elektrim został warunkowo wycofany z giełdy

Na czym zarabia Telekomunikacja Polska?
Telekomunikacja Polska najwięcej zarabia na rozmowach lokalnych oraz połączeniach międzynarodowych, wynika z opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej raportu z rachunkowości regulacyjnej TP. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1005101news?inf=1005101&source=rss

Android zamiast Google Phone
Umożliwimy całemu przemysłowi telekomunikacyjnemu stworzenie tysięcy GPhonów – mówią twórcy otwartej platformy mobilnej o nazwie Android, zrzeszeni w Open Handset Alliance. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18024,1.html

Wynalazki będzie można zgłaszać przez internet
Jutro wejdzie w życie nowelizacja ustawy Prawo własności przemysłowej, która pozwoli m. in. na zgłaszanie wynalazków i znaków towarowych drogą elektroniczną. Prezes Urzędu Patentowego Alicja Adamczak powiedziała w rozmowie z <em>Rzeczpospolitą</em>, że Urząd jest na to gotowy. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17991,1.html

Serwis o rozliczaniu dochodów z zagranicy
Serwis www.podatki.pl udostępnił dział w całości poświęcony opodatkowaniu dochodów zagranicznych Polaków. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17989,1.html

Elektrim został warunkowo wycofany z giełdy
Zarzad giełdy podjął uchwałę o warunkowej zgodzie na wycofanie akcji Elektrimu z obrotu giełdowego – mówi Ludwik Sobolewski, prezes warszawskiej giełdy. Elektrim może wycofać akcje, gdy zostanie przeprowadzone wezwanie na papiery spółki. Ponadto Elektrim musi zacząć publikować na swojej stronie www… Gazeta Prawna
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews&dok=2085.218.0.39.9.4.0.1.htm

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-11-06

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.