Przejazdy autokarowe w Internecie

Opublikowano: 8 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Przed zbliżającym się sezonem wakacyjnym portal INTERIA.PL uruchomił serwis Autokary (http://autokary.interia.pl/), udostępniający informacje o autokarowych połączeniach międzynarodowych, stworzony na bazie systemu euroTICKET.

Za pośrednictwem serwisu Autokary można sprawdzić połączenia pomiędzy 217 miejscowościami w Polsce a 383 miastami w 23 krajach europejskich, oferowane przez 44 firmy przewozowe. Dostępne są dane na temat: linii autokarowych realizujących przejazdy w określonym dniu, wolnych miejsc na poszczególne połączenia – w większości przypadków nawet z rocznym wyprzedzeniem – oraz ceny różnych rodzajów biletów.

W serwisie można też zapoznać się z informacjami związanymi z konkretnym przejazdem -datą, godziną oraz miejscem wyjazdu i przyjazdu, udzielanymi zniżkami, możliwościami dokonania wcześniejszej rezerwacji, rezygnacji i zmiany terminu wyjazdu, odpowiedzialnością przewoźnika, dodatkowych opłat, itd.

W przyszłości planowane jest wdrożenie w Serwisie dodatkowej funkcjonalności systemu euroTICKET, która umożliwi dokonywanie rezerwacji miejsc oraz zakup biletów poprzez Internet. W najbliższym czasie w serwisie pojawią się także informacje na temat autokarowych połączeń krajowych.

euroTICKET online jest jednym z dwóch funkcjonujących na polskim rynku systemów internetowej sprzedaży biletów międzynarodowej komunikacji autokarowej. Za jego pośrednictwem swoją ofertę udostępnia 44 przewoźników z Polski, Niemiec, Anglii i Białorusi. Ponadto z systemu korzysta ponad 700 krajowych agentów sprzedających bilety na przejazdy obsługiwane przez tych przewoźników oraz kilkudziesięciu agentów działających poza granicami kraju, m.in. w Anglii, Niemczech, Włoszech, Francji, Litwie, Ukrainie, Rosji i Białorusi. Udział systemu euroTICKET w polskim rynku sprzedaży za pośrednictwem Internetu biletów na międzynarodowe przejazdy autokarowe wynosi około 75%.

http://autokary.interia.pl

Sylwester KozakPrzejazdy autokarowe w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.