Przemysław Saleta – nowa marka w portfelu BCA

Agencja public relations BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Przemysławem Saletą. Oprócz całościowej opieki nad wizerunkiem tego sportowca, do zadań agencji należeć będzie między innymi obsługa informacyjna walki w obronie tytułu Mistrza Europy, która odbędzie się 12 października w Schwerinie w Niemczech. Tym samym do portfela marek obsługiwanych przez BCA S.A dołączyła pierwsza tzw. marka osobowa.

Od swego powstania BCA S.A. specjalizuje się w obsłudze PR marek korporacyjnych i handlowych (tzw. Brand PR). „Cieszymy się, że z naszych usług zaczynają korzystać znane osobowości sportowe jak Przemysław Saleta. To jest bardzo silna marka i dobrze się stało, że zaopiekują się nią profesjonaliści” – powiedział Grzegorz Szczepański, Prezes agencji BCA S.A. Z pomocy PR-owców korzystają też inni polscy sportowcy, jak np. Jagna Marczułajtis czy Dariusz Michalczewski. „Zatrudnianie wyspecjalizowanych agencji public relations przez sportowców, czy gwiazdy pop, jest normą na rozwiniętych ekonomicznie rynkach. Dobrze, że w końcu i w Polsce pojawił się ten trend. Dzięki temu może już niedługo doczekamy się silnych polskich marek osobowych jak amerykański Michael Jordan czy Madonna, które pomogą nam budować narodowy wizerunek poza granicami naszego kraju” – dodał Szczepański.

http://www.bca.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top