Agencja public relations BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Przemysławem Saletą. Oprócz całościowej opieki nad wizerunkiem tego sportowca, do zadań agencji należeć będzie między innymi obsługa informacyjna walki w obronie tytułu Mistrza Europy, która odbędzie się 12 października w Schwerinie w Niemczech. Tym samym do portfela marek obsługiwanych przez BCA S.A dołączyła pierwsza tzw. marka osobowa.
Od swego powstania BCA S.A. specjalizuje się w obsłudze PR marek korporacyjnych i handlowych (tzw. Brand PR). „Cieszymy się, że z naszych usług zaczynają korzystać znane osobowości sportowe jak Przemysław Saleta. To jest bardzo silna marka i dobrze się stało, że zaopiekują się nią profesjonaliści” – powiedział Grzegorz Szczepański, Prezes agencji BCA S.A. Z pomocy PR-owców korzystają też inni polscy sportowcy, jak np. Jagna Marczułajtis czy Dariusz Michalczewski. „Zatrudnianie wyspecjalizowanych agencji public relations przez sportowców, czy gwiazdy pop, jest normą na rozwiniętych ekonomicznie rynkach. Dobrze, że w końcu i w Polsce pojawił się ten trend. Dzięki temu może już niedługo doczekamy się silnych polskich marek osobowych jak amerykański Michael Jordan czy Madonna, które pomogą nam budować narodowy wizerunek poza granicami naszego kraju” – dodał Szczepański.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.