Agencja public relations BCA S.A. podpisała umowę o współpracy z Przemysławem Saletą. Oprócz całościowej opieki nad wizerunkiem tego sportowca, do zadań agencji należeć będzie między innymi obsługa informacyjna walki w obronie tytułu Mistrza Europy, która odbędzie się 12 października w Schwerinie w Niemczech. Tym samym do portfela marek obsługiwanych przez BCA S.A dołączyła pierwsza tzw. marka osobowa.
Od swego powstania BCA S.A. specjalizuje się w obsłudze PR marek korporacyjnych i handlowych (tzw. Brand PR). „Cieszymy się, że z naszych usług zaczynają korzystać znane osobowości sportowe jak Przemysław Saleta. To jest bardzo silna marka i dobrze się stało, że zaopiekują się nią profesjonaliści” – powiedział Grzegorz Szczepański, Prezes agencji BCA S.A. Z pomocy PR-owców korzystają też inni polscy sportowcy, jak np. Jagna Marczułajtis czy Dariusz Michalczewski. „Zatrudnianie wyspecjalizowanych agencji public relations przez sportowców, czy gwiazdy pop, jest normą na rozwiniętych ekonomicznie rynkach. Dobrze, że w końcu i w Polsce pojawił się ten trend. Dzięki temu może już niedługo doczekamy się silnych polskich marek osobowych jak amerykański Michael Jordan czy Madonna, które pomogą nam budować narodowy wizerunek poza granicami naszego kraju” – dodał Szczepański.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.