Przepisz hasło reklamowe – nowa kampania Sharpa

Firma Interactions rozpoczęła kampanię reklamową Sharp Emotions promującą telewizory Sharp, kampania prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu – reklamy przepisaniowej.

300x150_surfer PLKampania prowadzona jest równolegle w sześciu krajach – Polsce, Czechach, Litwie, Ukrainie, Węgrzech oraz w Rumunii – i potrwa 3 miesiące.

Jednym z kluczowych formatów, jaki został zastosowany w tej kampanii, jest kanał Type-ins (reklama przepisaniowa) międzynarodowej sieci Interactions.

To bardzo wymagająca kampania, choćby dlatego, że prowadzona jest jednocześnie na sześciu rynkach i w różnych językach. Duży udział formatów przepisaniowych doskonale pokazuje, że wiodące marki dostrzegają w tym formacie olbrzymi potencjał komunikacyjny, nie tylko w Polsce – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.

Całość kampanii Sharp Emotions realizuje dom mediowy Reprise Media, natomiast za realizację kompleksowych działań przepisaniowych na wszystkich 6 rynkach odpowiada międzynarodowa sieć Interactions.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry