Przepisz hasło reklamowe – nowa kampania Sharpa

Opublikowano: 24 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Interactions rozpoczęła kampanię reklamową Sharp Emotions promującą telewizory Sharp, kampania prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu – reklamy przepisaniowej.

300x150_surfer PLKampania prowadzona jest równolegle w sześciu krajach – Polsce, Czechach, Litwie, Ukrainie, Węgrzech oraz w Rumunii – i potrwa 3 miesiące.

Jednym z kluczowych formatów, jaki został zastosowany w tej kampanii, jest kanał Type-ins (reklama przepisaniowa) międzynarodowej sieci Interactions.

To bardzo wymagająca kampania, choćby dlatego, że prowadzona jest jednocześnie na sześciu rynkach i w różnych językach. Duży udział formatów przepisaniowych doskonale pokazuje, że wiodące marki dostrzegają w tym formacie olbrzymi potencjał komunikacyjny, nie tylko w Polsce – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.

Całość kampanii Sharp Emotions realizuje dom mediowy Reprise Media, natomiast za realizację kompleksowych działań przepisaniowych na wszystkich 6 rynkach odpowiada międzynarodowa sieć Interactions.

Sylwester KozakPrzepisz hasło reklamowe – nowa kampania Sharpa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.