IAI-Shop.com zaproponował współpracującym sklepom nową usługę logistyczną – możliwość odbioru przesyłki w punktach RUCH. Koszt usługi jest stały i wynosi 6,50 zł netto za przesyłkę do 20kg. Dodatkowo IAI oferuje bezpłatne ubezpieczenie do kwoty 300 zł.
Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety. Paczka w RUCHu jest niezawodną i wygodną usługą – powiedział Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu RUCH.
W polskim e-commerce są dwa aspekty, które hamują jego rozwój. Jednym z nich jest większa chęć płacenia przy odbiorze, szczególnie w przypadku sklepów do których nie mamy pełnego zaufania. Drugim jest konieczność czekania na kuriera, który nie zawsze jest dogodny. Propozycja czekania na przesyłkę, która ma dotrzeć między 14, a 18 jest bardzo niewygodną opcją. Integrując naszą usługę z kioskami RUCHu proponujemy rozwiązanie, które eliminuje oba przypadki. Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu przesyłki, klient samodzielnie udaje się do wcześniej wybranego punktu odbioru, w dogodnym dla niego czasie i odbiera swoją przesyłkę. Rozwiązanie to doskonale uzupełnia dotychczas oferowane formy przesyłek i odbiorów osobistych – dodał Paweł Fornalski, prezes IAI.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.