Przetarg mediowy Grupy AVANS rozstrzygnięty

Grupa Avans, właściciel elektrosalonów Avans i Mega Avans, oferująca produkty z branży AGD, RTV i Multimedia, rozstrzygnęła przetarg mediowy na zakup czasu antenowego do kampanii wizerunkowej planowanej na jesieni 2004. Zwyciężył dom mediowy – Mediaedge: CIA.

“Po długich debatach nad ofertami przedstawionymi w przetargu mediowym na potrzeby nowej kampanii wizerunkowej, postanowiliśmy powierzyć nasz budżet mediowy wynoszący ok. 2,5 mln zł domowi mediowemu Mediaedge:CIA. Zakupem mediów w zwycięskim domu mediowym zajmie się agencja Awangarda. Po zapoznaniu się ze wszystkimi przedstawionymi propozycjami, jestem pewna, że zwycięski media plan jest najlepszy. Spełnione zostały wszystkie założenia związane z dotarciem do grupy docelowej, dzięki czemu nasza kampania dotrze do szerokiego grona odbiorców i przyczyni się do wzrostu liczby osób odwiedzających nasze elektrosalony Avans i Mega Avans”- mówi Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy.

http://www.avans.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry