Przetestuj nowy panel klienta OGICOM

OGICOM przygotował dla swoich klientów nową, usprawnioną wersję panelu klienta.

Panel klienta OGICOM w nowej odsłonie oferuje większą funkcjonalność. Klienci mogą, niezależnie od dnia i godziny, zarządzać skrzynkami pocztowymi, korespondencją faksową, domenami, aktualizować stronę WWW. Mają także dostęp do statystyk oglądalności czy informacji na temat wykorzystania przestrzeni na serwerze wirtualnym oraz ilości transferu danych z serwerem. W strefie klienta istnieje możliwość zaawansowanych ustawień antyspamowych oraz dostęp do danych bilingowych z opcją płatności online.

„Początkowo panel klienta spełniał bardzo podstawowe funkcje informacyjne i konfiguracyjne. Obecnie to wielofunkcyjne centrum zarządzania usługami internetowymi i telekomunikacyjnymi. Przykładowo chcąc stworzyć nową stronę internetową, wystarczy w Panelu Klienta wybrać odpowiednią funkcję i za pomocą zaawansowanego kreatora stron, stworzyć ją w dosłownie kilka minut. Następnie w niezwykle krótkim czasie, można zarejestrować domenę internetową, opłacić ją – na przykład kartą płatniczą, włączyć zaawansowane statystyki oglądalności (stat24.pl), a następnie opublikować jednym przyciskiem nową stronę w Internecie” – prezentuje możliwości nowego panelu Krzysztof Szyszka, Prezes Zarządu firmy OGICOM Sp. z o.o.

Za pośrednictwem nowego Panelu Klienta można także bezpłatnie testować wszelkie nowinki, które są wprowadzane do oferty OGICOM. Jedną z nich jest np. usługa wirtualnego faksu. Aby ją wypróbować, wystarczy wybrać numer faksu z dostępnej listy i już po chwili otrzymywać faksy na wskazany adres email, w postaci plików PDF.

„Przy opracowywaniu nowych funkcjonalności i usprawnień braliśmy pod uwagę wszystkie zgłoszone do nas uwagi. Naturalnie to nie koniec możliwych zmian. Dlatego zachęcamy do zgłaszania propozycji kolejnych zmian w naszym panelu klienta. Każdy głos będzie uważnie wysłuchany i w przyszłości może znacząco przyczynić się do wprowadzenia kolejnych udogodnień” – powiedziała Katarzyna Juszkiewicz, Dyrektor Biura Obsługi Klienta w OGICOM Sp. z o.o.

Każdy może przetestować zmieniony Panel Klienta OGICOM zamawiając testowo jeden z pakietów hostingowych na niezobowiązujący 14-dniowy okres próbny (WWW.ogicom.pl/hosting) lub skorzystać z wersji demo (https://panel.ogicom.pl/). (login: nazwafirmy, hasło: demo12345 )

www.ogicom.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top