Turystyka.mapGO.pl jest nowym portalem turystycznym połączonym z mapą i nawigacją samochodową.
Gdzie jest najładniejsza, a gdzie najstarsza kapliczka, w którym zamku stary Ziemowit III więził i ściął swoją piękną młodą żonę i dlaczego, na której stacji benzynowej jest najlepsza kawa w regionie czyli komplet informacji o wszystkich miejscach, które warto odwiedzić na Kurpiach (region Mazowsza). Wszystko to znaleźć można na nowym portalu www.turystyka.mapGO.pl
Portal jest kompendium wiedzy o regionie połączonym z mapą i nawigacją samochodową. Zawiera on przede wszystkim pełną bazę informacji o tym co i dlaczego warto na Kurpiach zobaczyć, mnóstwo wygrzebanych w annałach ciekawostek oraz szczegółową bazę niezbędnej turyście wiedzy dotyczącej noclegów i gastronomi.
Turystyka.mapGO.pl to także „Region w zbliżeniu” czyli artykuły traktujące o przyrodzie regionu, jego historii zabytkach i związanych z nimi mało znanych ciekawostkach. Znajdziemy w nim także kalendarz imprez regionalnych, wspaniałą galerię zdjęć oraz tzw: „niezbędnik turysty” zawierający informacje niezbędne w podróży takie jak: lokalizacja stacji benzynowych, sklepów i wielu innych.
Drugą – po bogatej bazie informacyjnej – zaletą portalu jest zintegrowanie bazy danych turystycznych z mapą. Portal wyposażony jest w specjalne okno pokazujące na mapie miejsca i obiekty opisane w portalu. Mapa może być dowolnie skalowana i przesuwana.
Portal ten to nowoczesny informator turystyczny będący efektem współpracy dwóch firm: ProMazovia i IMAGIS.
„Planując zwiedzanie jakiegoś regionu brakuje nam zwykle sprawdzonych informacji o nim, ciekawostek, nietypowych atrakcji, miejsc, których nie wolno ominąć, a o których często wiemy mało albo.. nic – takie właśnie informacje można znaleźć na www.turystyka.mapGO.pl – mówi Elżbieta Cieśla, właściciel ProMazovia, a jednocześnie autorka artykułów i zdjęć z Kurpiów, prezentowanych w portalu. „Prezentowane ciekawostki to efekt mojego zafascynowania regionem i wieloletnich podróży oraz odkrywania faktów nieznanych nawet najstarszym mieszkańcom”. – dodaje.
„Prezentacja jak najszerzej rozumianych atrakcji regionu, na mapie umożliwiającej zapanowanie trasy dojazdu do wybranych miejsc jest tak naturalna, że jej zalet dla szukających ciekawych miejsc na wyjazd nie trzeba tłumaczyć – mówi Małgorzata Bartnicka, prezes i współwłaściciel IMAGIS. Zachęcić trzeba tylko mieszkańców i władze samorządowe różnych regionów by docenili potęgę istnienia na tej turystycznej mapie Polski – dzięki niej pokażą światu swoją kulturę, zabytki i wielowiekową historię, a także, znajdą klientów na swoje usługi i wyroby.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.