Przez-pokolenia.pl – rozstrzygnięcie konkursu w ramach akcji społecznej Onet.pl

Opublikowano: 21 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Podsumowującą konferencją prasową zakończył się pierwszy z konkursów realizowanych w ramach projektu społecznego Onet.pl „przez-pokolenia.pl”. W czasie trwającego od połowy grudnia konkursu „Historia z myszką” internauci nadesłali ponad dwa tysiące zdjęć i związanych z nimi historii rodzinnych.

Akcja „przez-pokolenia.pl” ma na celu budowanie i wzmacnianie więzi rodzinnych między pokoleniami – powiedziała Marta Czartoryska, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Grupy Onet.pl S.A.

Jak podkreśla, nie chodzi jednak tylko i wyłącznie o osoby starsze, ale o wszystkich tych, którzy mają utrudniony dostęp do internetu i nowych technologii, na przykład mieszkańców małych miast i wsi. Stąd wybór partnerów akcji, wśród których znaleźli się UPC, eurobank, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Jedna z nagrodzonych w konkursie prac

Jedna z nagrodzonych w konkursie prac

Przez-pokolenia.pl - rozstrzygnięcie konkursu w ramach akcji społecznej Onet.pl 1Sam konkurs „Historia z myszką” trwał od połowy grudnia (promowała go telewizyjna reklama). Internauci przysyłali zdjęcia wraz z krótkim opisem stojącej za nimi historii. Wyróżniono 130 zgłoszonych prac, wśród nich 10 zdobyło nagrody główne (laptopy i kurs komputerowy e-Seniora UPC).

Odzew przerósł nasze oczekiwania. Zastanawiamy się jak jeszcze możemy wykorzystać ten fantastyczny materiał – powiedziała Marta Czartoryska. I choć nie chciała zdradzić konkretnych planów, jest bardzo możliwe, że zebrane fotografie i historie zostaną opublikowane w formie książkowej.

Strona kampanii (przez.pokolenia.pl) zanotowała w ciagu miesiąca milion odsłon i 200 tys. unikalnych użytkowników.

Dawid ZarazińskiPrzez-pokolenia.pl – rozstrzygnięcie konkursu w ramach akcji społecznej Onet.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.