Firma Global eMarketing SA zbadała niedoceniany do tej pory w Polsce rynek satelitarnego dostępu do Internetu. W wyniku analizy powstał raport pt.: „Szerokopasmowy satelitarny dostęp do Internetu – możliwości implementacji na rynku polskim”, którego celem jest ocena szans dalszego rozwoju tego typu usług.
Prezentowany raport omawia aktualną sytuację na rynku szerokopasmowego satelitarnego dostępu do Internetu w Polsce, ponadto porównuje nasze doświadczenia z doświadczeniami innych krajów. Raport dostarcza informacji m. in. o zaangażowanych na polskim rynku usługodawcach, sposobie sprzedawania przez nich oferty, kosztach dostępnych usług, wymaganym sprzęcie, możliwościach dodatkowego wykorzystania dostępu satelitarnego oraz obszarze działania danego operatora
Polska na tle innych krajów Europy Środkowej wyróżnia się dużą popularnością modemów kablowych oraz DSL. Od 2002 roku z pierwszego typu połączeń z Internetem korzysta 60 tys. klientów, natomiast z dostępu szerokopasmowego za pośrednictwem modemów kablowych 135-155 tys. użytkowników. Mimo to najpopularniejsze pozostaje nadal tradycyjne połączenie wdzwaniane (dial-up) realizowane za pośrednictwem modemów analogowych.
W latach 2003-2008 wykorzystanie połączenia satelitarnego z Internetem wzrośnie ponad pięć razy, natomiast w roku 2008 osiągnie aż jedenastoprocentowy udział w całym rynku szerokopasmowym. Od momentu wprowadzenia satelitarnych połączeń z Internetem, żadna z dotychczas wprowadzanych na rynek telekomunikacyjny technologii nie zdobywała popularności w takim tempie.
Raport do pobrania w dziale Download
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.