Przychody home.pl wyższe o 50 procent

home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął rekordową wielkość sprzedaży i zysku w 3 kwartałach 2006 roku. Wartość sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach 2006 r. wyniosła 14,4 mln zł a zysk brutto 2,7 mln zł. Oznacza to wzrost obu wskaźników finansowych odpowiednio o 50 i 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku.

Przychody osiągnięte ze sprzedaży w trzech kwartałach 2006 r. były większe o 5 proc. od wyniku osiągniętego w całym 2005 roku.

Na znaczny wzrost wartości sprzedaży wpłynęły sprzedaż usług hostingowych oraz domen internetowych w segmencie małych firm. Firma prognozuje wygenerowanie przychodu w 2006 r. na poziomie 22 mln zł oraz zysku brutto w wysokości 4 mln zł. Oznaczać to będzie wzrost obu wskaźników odpowiednio o 60 i 35 procent.

– W przyszłym roku rozszerzymy ofertę o usługi telekomunikacyjne dla małych firm i użytkowników indywidualnych. Wpłynie to korzystnie na dynamikę sprzedaży oraz znacznie powiększy bazę abonencką firmy. Chcemy zaoferować m.in. stały dostęp do Internetu oraz usługi głosowe  – mówi Stefan Jurczyk, dyrektor ds. rozwoju usług home.pl.

W pierwszych trzech kwartałach 2006 r. firma umocniła pozycję lidera na rynku usług hostingowych i rejestracji domen internetowych. Baza abonencka firmy przekroczyła liczbę 165 tys. firm i użytkowników indywidualnych.

W dniu 26 października home.pl rozpoczęła promocyjną sprzedaż domen internetowych. Nowa akcja promocyjna umożliwia rejestrację domeny krajowej .PL za 29,9 zł i funkcjonalnych (np. COM.PL) za 22,9 zł. Rejestracje domen objętych promocją rozpoczną się w dniu 1 listopada 2006 roku.

www.home.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry