home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął rekordową wielkość sprzedaży i zysku w 3 kwartałach 2006 roku. Wartość sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach 2006 r. wyniosła 14,4 mln zł a zysk brutto 2,7 mln zł. Oznacza to wzrost obu wskaźników finansowych odpowiednio o 50 i 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku.
Przychody osiągnięte ze sprzedaży w trzech kwartałach 2006 r. były większe o 5 proc. od wyniku osiągniętego w całym 2005 roku.
Na znaczny wzrost wartości sprzedaży wpłynęły sprzedaż usług hostingowych oraz domen internetowych w segmencie małych firm. Firma prognozuje wygenerowanie przychodu w 2006 r. na poziomie 22 mln zł oraz zysku brutto w wysokości 4 mln zł. Oznaczać to będzie wzrost obu wskaźników odpowiednio o 60 i 35 procent.
– W przyszłym roku rozszerzymy ofertę o usługi telekomunikacyjne dla małych firm i użytkowników indywidualnych. Wpłynie to korzystnie na dynamikę sprzedaży oraz znacznie powiększy bazę abonencką firmy. Chcemy zaoferować m.in. stały dostęp do Internetu oraz usługi głosowe – mówi Stefan Jurczyk, dyrektor ds. rozwoju usług home.pl.
W pierwszych trzech kwartałach 2006 r. firma umocniła pozycję lidera na rynku usług hostingowych i rejestracji domen internetowych. Baza abonencka firmy przekroczyła liczbę 165 tys. firm i użytkowników indywidualnych.
W dniu 26 października home.pl rozpoczęła promocyjną sprzedaż domen internetowych. Nowa akcja promocyjna umożliwia rejestrację domeny krajowej .PL za 29,9 zł i funkcjonalnych (np. COM.PL) za 22,9 zł. Rejestracje domen objętych promocją rozpoczną się w dniu 1 listopada 2006 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.