Przystanek Woodstock na żywo w INTERIA.PL

Opublikowano: 27 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

INTERIA.PL uruchomiła dwie strony internetowe poświęcone akcjom organizowanym przez Jurka Owsiaka. Portal przeprowadzi dwudniową relację na żywo z festiwalu Przystanek Woodstock.
Pierwsza z nowych stron (http://muzyka.interia.pl/woodstock/) dotyczy tegorocznego Przystanku Woodstock i zawiera najważniejsze informacje dotyczące 12. edycji Przystanku. Na stronie pojawiają się linki do stron umożliwiających m.in. sprawdzenie prognozy pogody w trakcie Przystanku, czat z przystankowiczami czy obejrzenie galerii zdjęć z imprezy.

Z kolei w dniach 28-29 lipca br. będzie można zobaczyć w portalu transmisję z festiwalu NA ŻYWO!!!.

Druga strona „Pol’And’Rock” (http://muzyka.interia.pl/pnr/) jest poświęcona programowi telewizyjnemu o tym samym tytule i udostępnia kolejne odcinki „podróży” po polskim rock and rollu. Przed prezentacją każdego bohatera czy zdarzenia pojawia się jako wprowadzenie kilka słów wspomnień Jurka Owsiaka.
W programie „Pol’And’Rock” można zobaczyć przekrój historii polskiego rock’and’rolla, fragmenty koncertów z Jarocina, z pierwszych Przystanków Woodstock (Czymanowo, Szczecin-Dąbie, pierwsze Żary), a także z tych ostatnich. Na początek dostępne są trzy odcinki „Pol’And’Rock” – później, co tydzień, w każdy poniedziałek, premiera kolejnego. W każdym będzie pojawiać się spora porcja ciekawych, muzycznych dźwięków, głównie polskich wykonawców – zarówno dużych gwiazd (Golec uOrkiestra, Urszula, De Mono, Lech Janerka, Raz Dwa Trzy, Die Toten Hosen), jak i tych mniej znanych lub nieco już zapomnianych (Kobranocka, Kolaboranci, Moskwa, Zdrowa Woda, KSU, Kangaroz).

Sylwester KozakPrzystanek Woodstock na żywo w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.