Puls Biznesu dostawcą wiadomości biznesowych dla nowego projektu ERY

Opublikowano: 14 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dziennik „Puls Biznesu” jest jedynym dostawcą informacji biznesowych do nowego portalu multidostępowego sieci Era.

Omnix -tak będzie się nazywał nowy serwis, proponuje usługi wzorowane na japońskim i-mode. Poprzez telefon komórkowy z kolorowym, dotykowym wyświetlaczem abonent sieci Era otrzymają dostęp do świata komunikacji, informacji i rozrywki.

Jak mówi Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego portalu „pb.pl”, koordynujący ze strony „Pulsu Biznesu” współpracę z operatorem sieci Era, formułę dziennika zakładającą dynamiczną formę przekazu i zwięzłość przekazywanych informacji można znakomicie wykorzystać w nowych kanałach komunikacji. Przypomina, że współpraca z Erą jest konsekwencją strategii, realizowanej od momentu uruchomienia portalu pb.pl. Obecnie informacje „Puls Biznesu” i notowania są ogólnodostępne w serwisach wap-owych, sms-owych oraz w jedynym w Polsce serwisie informacyjnym kierowanym do posiadaczy komputerów kieszonkowych typu PDA, Palmtop, czy Pocket PC.

Potwierdzeniem rosnącej popularności serwisu pb.pl są kolejne fale badania SMG/KRC PRO. Z ostatniej wynika, że serwis „Pulsu Biznesu” jest najczęściej odwiedzanym przez menedżerów serwisem finansowym.

Dziennik „Puls Biznesu”, mimo stagnacji na rynku, zdołał znacząco powiększyć wpływy reklamowe. W okresie od I-XI br. osiągnęły one wartość 17 644 608 PLN (tylko ogłoszenia płatne) co oznacza ponad 31% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym (Źródło Agora Monitoring). Wzrasta również sprzedaż „PB”, który jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował w trzech kwartałach br. wyższą sprzedaż niż w tym samym okresie 2001 roku – o około 5,5 proc. (21 663 egz. – dane ZKDP).

http://www.pb.pl

Sylwester KozakPuls Biznesu dostawcą wiadomości biznesowych dla nowego projektu ERY

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.