Pysio łączy zabawę z edukacją w internecie

Dzieci są specyficzną grupą docelową, dodatkowo obwarowaną mnóstwem ograniczeń i obostrzeń. Dlatego agencja interaktywna Venti i marka Pysio (Agros Nova) postanowiły połączyć zabawę z edukacją i zaprosić dzieci w podróż do różnych zakątków świata. Akcja nowej odsłony serwisu www.Pysio.pl tym razem rozgrywa się w Brazylii.

Dzieci w wieku 8-14 lat są jedną z najciekawszych, ale i najtrudniejszych grup docelowych marketingu w internecie. Choć rodzice ograniczają im możliwość korzystania w sieci, ich udział w audytorium internetu stale rośnie. W sieci powstaje coraz więcej barwnych serwisów, które rywalizują, żeby przyciągnąć uwagę najmłodszych.

pysio_postacGry, gry, i jeszcze raz gry! – podsumowuje z uśmiechem narzędzia internetowe, które promują produkty dla dzieci, Marta Mirowska, Account Manager z agencji interaktywnej Venti.

Agros Nova i agencja Venti znalazły swoją receptę na zaistnienie w dziecięcym świecie. Aby wyróżnić markę Pysio, zdecydowały się połączyć zabawę z edukacją. Motywem przewodnim komunikacji marki są wirtualne podróże do różnych zakątków globu i wspólne zwiedzanie ze smokiem Pysio, ikoną marki, ciekawych miejsc, zabytków, poznawanie lokalnych zwyczajów i zwierzątek oraz śmiesznych słów, w języku danego kraju.

Dzięki zabawie na stronie dzieci poznają nie tylko wyjątkowe miejsca na mapie Brazylii. Zyskują również intrygujące i pożyteczne informacje, np. co to jest Gardło Diabła lub dlaczego rzeka Amazonka jest tak wyjątkowa. Ta wiedza może się przydać podczas lekcji w szkole – tłumaczy Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego w Agros Nova.

Brazylia jest trzecią odsłoną podróży tematycznych smoka. Wcześniej Pysio był przewodnikiem po Australii i Francji. Niektóre gry edukacyjne można wydrukować bezpośrednio z serwisu i kontynuować zabawę przy grze planszowej.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry