Dzieci są specyficzną grupą docelową, dodatkowo obwarowaną mnóstwem ograniczeń i obostrzeń. Dlatego agencja interaktywna Venti i marka Pysio (Agros Nova) postanowiły połączyć zabawę z edukacją i zaprosić dzieci w podróż do różnych zakątków świata. Akcja nowej odsłony serwisu www.Pysio.pl tym razem rozgrywa się w Brazylii.
Dzieci w wieku 8-14 lat są jedną z najciekawszych, ale i najtrudniejszych grup docelowych marketingu w internecie. Choć rodzice ograniczają im możliwość korzystania w sieci, ich udział w audytorium internetu stale rośnie. W sieci powstaje coraz więcej barwnych serwisów, które rywalizują, żeby przyciągnąć uwagę najmłodszych.
Gry, gry, i jeszcze raz gry! – podsumowuje z uśmiechem narzędzia internetowe, które promują produkty dla dzieci, Marta Mirowska, Account Manager z agencji interaktywnej Venti.
Agros Nova i agencja Venti znalazły swoją receptę na zaistnienie w dziecięcym świecie. Aby wyróżnić markę Pysio, zdecydowały się połączyć zabawę z edukacją. Motywem przewodnim komunikacji marki są wirtualne podróże do różnych zakątków globu i wspólne zwiedzanie ze smokiem Pysio, ikoną marki, ciekawych miejsc, zabytków, poznawanie lokalnych zwyczajów i zwierzątek oraz śmiesznych słów, w języku danego kraju.
Dzięki zabawie na stronie dzieci poznają nie tylko wyjątkowe miejsca na mapie Brazylii. Zyskują również intrygujące i pożyteczne informacje, np. co to jest Gardło Diabła lub dlaczego rzeka Amazonka jest tak wyjątkowa. Ta wiedza może się przydać podczas lekcji w szkole – tłumaczy Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego w Agros Nova.
Brazylia jest trzecią odsłoną podróży tematycznych smoka. Wcześniej Pysio był przewodnikiem po Australii i Francji. Niektóre gry edukacyjne można wydrukować bezpośrednio z serwisu i kontynuować zabawę przy grze planszowej.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.